erotisk dans - sexet dans kurser/undervisning? hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mig og min veninde har besluttet os for at prøve at lære at danse sexet (giver jo osse ekstra selværre) så vi prøver at finde noget kurser eller undervisning bare sådan en engangs ting så vi kan lære nogle "muvs" gerne bare alene og på fyn helst odense

Nogle der kender et godt sted?

Det er virkelig svært at finde noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

esioul

Anna111 skriver:

Mig og min veninde har besluttet os for at prøve at lære at danse sexet (giver jo osse ekstra selværre) så vi prøver at finde noget kurser eller undervisning bare sådan en engangs ting så vi kan lære nogle "muvs" gerne bare alene og på fyn helst odense

Nogle der kender et godt sted?

Det er virkelig svært at finde noget

Hva med noget pole dance?

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

Nogle fitness dk'er udbyder stripfitness

Anmeld

9. marts 2013

Dinna88

esioul skriver:

Ved f.eks. Ipole kommer du ikke til dansen før du kan de basale ting - ja, før du bliver "godkendt" til at komme til dansen, fordi det er så knaldhamrende svært 

Anmeld

9. marts 2013

esioul

Dinna88 skriver:

Ved f.eks. Ipole kommer du ikke til dansen før du kan de basale ting - ja, før du bliver "godkendt" til at komme til dansen, fordi det er så knaldhamrende svært 

Ts skal jo også starte et sted. Så det er da en mulighed

Anmeld

9. marts 2013

anna111

esioul skriver:

Ønsker ikke noget der er ekstram hårdt da min krop ikke kan holde til det vi ønsker bare at lære sexet dans så det ser godt ud når man smutter ud på danse gulvet

Anmeld

9. marts 2013

anna111

Dinna88 skriver:

Tak tror ikke det skal være noget hvor vi bliver nød til at komme uge efter uge for at lære det men bare et par gange

Anmeld

9. marts 2013

anna111

Leder og leder men syntes ikke jeg kan finde noget hvor man bare lære at danse sexet kan kun finde noget med poledancen og det bliver for hårdt og så lære vi jo heller ikke at danse på danse gulvet

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

Anna111 skriver:

Leder og leder men syntes ikke jeg kan finde noget hvor man bare lære at danse sexet kan kun finde noget med poledancen og det bliver for hårdt og så lære vi jo heller ikke at danse på danse gulvet

Stripfitness er en mulighed...

Det indeholder ikke strip

Anmeld

9. marts 2013

anna111

Maja88 skriver:

Stripfitness er en mulighed...

Det indeholder ikke strip

Okay tak vil da lige prøve at undersøge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.