Hvor finder i billige storby rejser henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

AnnaK89

Jeg har skiftet mening og taget mod til mig! Har besluttet at angsten ikke skal styre mit liv!

Lavede denne tråd: https://www.baby.dk/debat/209772pi1/ordet-er-frit/hvor-ville-i-tage-hen.aspx

Derfor har vi besluttet, at vores "kæreste"-weekend skal gå til udlandet. Vi tænker Paris, London eller evt. Malaga. Andre bud?

Vil simpelthen have lov at leve mit liv fuldt ud, uden at skulle gå og være bange for det ene og det andet. Det begrænser mig jo vildt meget
Så nu tager jeg sku springet

Så fortæl hvor I finder billige storby rejser henne (det skal være med fly+hotel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Jeg har skiftet mening og taget mod til mig! Har besluttet at angsten ikke skal styre mit liv!

Lavede denne tråd: https://www.baby.dk/debat/209772pi1/ordet-er-frit/hvor-ville-i-tage-hen.aspx

Derfor har vi besluttet, at vores "kæreste"-weekend skal gå til udlandet. Vi tænker Paris, London eller evt. Malaga. Andre bud?

Vil simpelthen have lov at leve mit liv fuldt ud, uden at skulle gå og være bange for det ene og det andet. Det begrænser mig jo vildt meget
Så nu tager jeg sku springet

Så fortæl hvor I finder billige storby rejser henne (det skal være med fly+hotel)

Super beslutning. 

Når vi tager på storby ferie plejer vi at booke hotel og rejse hver for sig. 

Flyver som regel med Ryanair eller Norwegian.

ved ikke, hvornår I skal afsted, men nogle nogle gange har deal siderne (f.eks groupon) tilbud på forskellige storby ferier.

Anmeld

9. marts 2013

AnnaK89

Noahmor skriver:

Super beslutning. 

Når vi tager på storby ferie plejer vi at booke hotel og rejse hver for sig. 

Flyver som regel med Ryanair eller Norwegian.

ved ikke, hvornår I skal afsted, men nogle nogle gange har deal siderne (f.eks groupon) tilbud på forskellige storby ferier.

Tak

Jamen vi tænker i april Lærke skal nemlig i aflastning i 6 døgn, så vi tænker fra fredag til søndag

Anmeld

9. marts 2013

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Tak

Jamen vi tænker i april Lærke skal nemlig i aflastning i 6 døgn, så vi tænker fra fredag til søndag

dekan I måske nok nå at finde et godt tilbud.

kan klart anbefale Paris til kærestetur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.