Absurd lav straf for at mishandle sit barn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mulle85 skriver:

ja lære aldrig og forstå at man kan få sig selv til det, det er ens kød og blod og man burde elske dem betingelsesløs!

og 3 måneder er jo utrolig lille, der er de stadig rigtig afhængig af sine forældre!

De skulle få en ordentlig straf, så de kunne tage ved lære af det!

Stakkels lille baby. Nogle gange ville jeg ønske, jeg kunne redde hele verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

mulle85

PT skriver:

De skulle få en ordentlig straf, så de kunne tage ved lære af det!

Stakkels lille baby. Nogle gange ville jeg ønske, jeg kunne redde hele verden

de burde de uden tvivl!

lige præcis, desværre kan man ikke, men det ku være dejligt hvis man havde haft muligheden for det!

Anmeld

9. marts 2013

jydeinden

PT skriver:

Læste lige en artikel på eb.dk om en mor, der har mishandlet sin 3 mdr gamle baby - og har kun fået 5! måneders fængsel for det - hvor 4 måneder er betinget.
Det er jo absurd, at strafferammen i Danmark er så lav

http://ekstrabladet.dk/112/article1934219.ece

det eneste der betyder noget i retsystemet er om du har røvet en bank eller begået anden form for økonomisk kriminalitet.. alt andet bliver der efter min opfattelse set mellem fingrene med ret ofte, om det så er børn, ældre eller dyr man skader straffen er absurd lav ved alle tre tilfælde

Anmeld

9. marts 2013

A&F

PT skriver:

Læste lige en artikel på eb.dk om en mor, der har mishandlet sin 3 mdr gamle baby - og har kun fået 5! måneders fængsel for det - hvor 4 måneder er betinget.
Det er jo absurd, at strafferammen i Danmark er så lav

http://ekstrabladet.dk/112/article1934219.ece

Det er fuldstændigt grotesk, at hun ikke straffes mere end det. Hun er desværre sluppet billigt!

Anmeld

9. marts 2013

Muffinmus

Gang på gang fejler det danske system i deres straffesager. Det er fuldstændigt hen i vejret at man svindler for nogle millioner og får 7 år i fængsel mens man kan brække arme og ben på sine børn gang på gang. Og straffen. Hør lille ven, det du gjorde var vist forkert ikke??? Så nu kan du lige komme på hotel og få lidt at tænke over og så kommer du nok ud før tid også.. Men gør du det igen kommer du altså længere tid derind..okay ????

Sikke da en komplet latterlig straf. Det danske retssystem er bange for at bure de rigtige kriminelle inde, for der er ikke plads til folk der smadrer deres børn eller plads til de pædofile... Der er jo fyldt op med svindlere der har snuppet et par sølle millioner det er sgu en hån over for den danske befolkning at dommene generelt er helt hen i vejret hvad børn og mord og mishandling angår.
Mor får en løftet pegefinger, som hun så kan stikke op hvor solen ikke skinner for hun er da møg ligeglad, hun slipper ly mens hendes børn må lide for livet pga forældre der gang på gang får afløb for deres humørsvingninger så børn må sætte lemmer til. Syg syg holdning til børnemishandlere at de slipper så umenneskeligt billigt for at ødelægge deres egne børns liv. Skam jer retssystem for at lade stå til hver gang!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.