Mangler en hobby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.299 visninger
28 svar
8 synes godt om
9. marts 2013

2børn2

Ja stol overskriften siger så mangler jeg en hobby!

Så kunne derfor godt tænke mig adt høre om jeres hobby og måske få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

2721

Følger lige med
Kunne også godt bruge en hobby

Anmeld

9. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg går til sløjdt. Jeps ja jeg gør nemlig så! Jeg laver lidt forskelligt i træ, bunker af bordskåner, som bliver brugt til gaver, jule krubespil, julepynt, barsels storker, og skjolde til æresborde osv. Ret hyggeligt!! 

Også syr jeg. Lige nu er jeg i gang med et stort pachwork tæppe til thea's nye værelse. Vh stine

Anmeld

9. marts 2013

Lene Unik

Jeg er meget traditionel - jeg strikker, syer og hækler. Derudover har jeg i mange år været frivillig i forskellig foreninger, spejder, musik og patientforening (for tidligt fødte børn).

Anmeld

9. marts 2013

Fenja09

2børn2 skriver:

Så kunne derfor godt tænke mig adt høre om jeres hobby og måske få lidt inspiration

Jeg maler og har gjort det i mange år efterhånden - startede ud med at tegne, men det bliver ikke til så meget for tiden. Derudover er de fleste af mine hobbyer kreativt, som hækling, scrapbog, syning osv.

/Fenja

Anmeld

9. marts 2013

Jakob'sMor

2børn2 skriver:

Jeg brodere og laver meget i perler

Anmeld

9. marts 2013

Kloster

Jeg motionere og plejer mig selv fysisk og psykisk.

Elsker udvikling mentalt og det at arbejde med kroppen via motion, så jeg kan forebygge livsstilssygdomme.

Er overhovedet ikke fysisk kreativ. Tror faktisk slet ikke, jeg ejer dette gen

Men jeg elsker at arbejde med mig selv. Melder mig til div kurser fx igennem min fagforening for mentalt udvikling. Motionere for velvære, sindet og kroppens skyld.

Har meldt mig til "Den feminime kraft" igennem FOA. Det er et kursus, hvor man udvikler min mentalt, lærer mine grænser og mine styrker. Lærer at bruge min gennemslagskraft osv. Noget jeg kan bruge i mit liv, syn es jeg.

Men vil vild gerne også prøve, pilates, yoga, spinning, bane-svømning, mindfullness osv osv.

Ja det er min hobby...

Anmeld

9. marts 2013

Peanut

Min hobby er mine dyr 

Har katte - det ER kælekatte, men laver et kuld engang imellem.

Derudover avler jeg egern, aber og krybdyr (når det lykkedes)  

Pt er yemen kamæleonerne ved at klække, og om ca 10 dages tid klækker der trynesnoge, og ja aben er gravid  Og her til foråret begynder egernene også 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

Peanut skriver:

Min hobby er mine dyr 

Har katte - det ER kælekatte, men laver et kuld engang imellem.

Derudover avler jeg egern, aber og krybdyr (når det lykkedes)  

Pt er yemen kamæleonerne ved at klække, og om ca 10 dages tid klækker der trynesnoge, og ja aben er gravid  Og her til foråret begynder egernene også 

Hokd op den er lille

hvor har du alle de dyr henne?? Altså aber og egern...??

min hobby er jeg er zumba instruktør.. har voksen hold 1 gang i ugen og børnehold 2 gange

Anmeld

10. marts 2013

Peanut

Maja88 skriver:

Hokd op den er lille

hvor har du alle de dyr henne?? Altså aber og egern...??

min hobby er jeg er zumba instruktør.. har voksen hold 1 gang i ugen og børnehold 2 gange

Ja de er virkelig små 

Har hus med have 

Aberne går i en stor voliere i stuen og egernene går i en stor voliere i haven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.