jeg skal passe min venindes børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. marts 2013

skoust

Ja som overskriften siger så skal jeg passe min venindes børn i dag og de skal sove her til i morgen og de kommer klokken 15 men hvad skal vi lave? Og hvad skal jeg lave til aftensmad? Det er en dreng og en pige og drengen er 12 år gammel og pigen hun er 14 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Nemesis

uhh hygge :-) Tror de har lyst til andet en hygge?? det kunne være i så en film sammen. spillede et spil sammen. Lavede pandekager og hyggede?

Mon ikke de spiser det meste, de er jo store, men kommer de kl 15 kan i jo evt. starte med at gå ud og handle sammen så kan de selv bestemme menuen.

Anmeld

9. marts 2013

skoust

Nemesis skriver:

uhh hygge :-) Tror de har lyst til andet en hygge?? det kunne være i så en film sammen. spillede et spil sammen. Lavede pandekager og hyggede?

Mon ikke de spiser det meste, de er jo store, men kommer de kl 15 kan i jo evt. starte med at gå ud og handle sammen så kan de selv bestemme menuen.

Ja det lyder som en god ide :-) 

Og så kan vi gå en laaaaaang tur med hundene:-)

Når nu der er så godt vejr så synes jeg næsten også vi skal være udenfor :-) 

Anmeld

9. marts 2013

Lene Unik

Hvis du har yngre børn, så vil de sikkert synes det er sjovt at lege med dem. Men ellers er ideen om at købe ind sammen med dem, og så evt. også lave aftensmaden sammen. Forslag kunne være hjemmelavet pizza, lasagne eller mexikanske pandekager med fyld.

Hos os er det koldt, men solen skinner, så hvis I har en legeplads eller en skov i nærheden, kunne en gåtur dertil også være et forslag.

Og så ellers spil og film.

Mon ikke de også selv har noget underholdning med?

Anmeld

9. marts 2013

majba

skoust skriver:

Ja som overskriften siger så skal jeg passe min venindes børn i dag og de skal sove her til i morgen og de kommer klokken 15 men hvad skal vi lave? Og hvad skal jeg lave til aftensmad? Det er en dreng og en pige og drengen er 12 år gammel og pigen hun er 14 år.

Få dem med i køkkenet og lav pizza, madpandekager eller pita brød :-)

Dejlig nemt og noget de fleste godt kan lide i den alder! Spil et brætspil med dem måske, kan se du har en søn måske de vil syntes det var hyggeligt at gå en tur med ham eller ud på legeplads og lege 
Ellers bare en film og snolder i aften og rigtig hygge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.