hjælp til eventyrligt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
8 synes godt om
9. marts 2013

roenlund

Min gode veninde skal giftes og de har valgt et eventyr tema, jeg har fået en invitation med et eventyr om rødhætte og prinsen der skal giftes...

Jeg vil rigtig gerne svare tilbage skriftligt i samme stil men jeg er ikke særlig godtil at formulere mig kreativt.

Så komjegtil at tænke på at der sikkert varen herinde der kunne hjælpe mig...

I svaret skal der stå at jeg kommer og at min mand ikke gør da han skal passe vores søn da ingen andre kan.

Så ? Er kan i formulere et eventyrligt svar?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Dot D

Der var engang....

Nej, eventyret er ikke begyndt endnu, men jeg vil meget gerne være med til starten af det

Jeg glæder mig til at komme til det store eventyrlige bryllup, beklageligvis uden min mand, da han skal passe vores egen prins.

Rødhætte og Prinsen - jeg tror på den sande og dejlige kærlighed mellem jer, og vil følge eventyret om jer til "verdens ende"...

Med de kærligste hils´ner

xxxxx

Anmeld

9. marts 2013

roenlund

Dot D skriver:

Der var engang....

Nej, eventyret er ikke begyndt endnu, men jeg vil meget gerne være med til starten af det

Jeg glæder mig til at komme til det store eventyrlige bryllup, beklageligvis uden min mand, da han skal passe vores egen prins.

Rødhætte og Prinsen - jeg tror på den sande og dejlige kærlighed mellem jer, og vil følge eventyret om jer til "verdens ende"...

Med de kærligste hils´ner

xxxxx

Mange tak, hvor er det flot 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.