Baby på 3 mdr. Hvordan putter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

L&V

Tøs85 skriver:

Det var en god ide det med at vente 30 min og så give ham
mad igen inden jeg lægger ham ud..

Vil også vælge barnevognen, det har bare været så frusterende at skulle gøre det hele med overtøj osv når set kun er for 10 min, men har fået en voksipose så det er noget nemmere nu..

Det kan måske godt være han blir overstimuleret, for tænker at jeg hele tiden skal lege med ham, men det kan da godt være det blir for meget..
Tusind tak for svar..

voksi giver jo os en dejlig tryghed så det er jo super.. Så i den 30 min pause mellem måltiderne ku i jo lave massage, synge eller andet afslappende så han i hvert fald ik er total overstimuleret også når/hvis han vågner efter 10 min så triller lidt med ham og se om han så ik sover lidt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

mulle85

Tøs85 skriver:

Ja når jeg synes det er synd ham ikke kan sove går jeg en tur på et par timer, men det gider jeg ikke hver dag for det er sgu hårdt

Ved ikke om jeg skal prøve at når han vågner så kæmpe for at han sover videre i barnevognen eller om jeg skal tage ham ind.. Det er nemlig næsten altid fordi han så er hammer sulten igen.. Må prøve at finde en måde til at han spiser mere af gangen.. Tak for hjælpen

hehe forstår dig godt, men du kan jo altid ind imellem ta en shoppetur med en veninde, der kan snilt gå længe med det jo:p

du ku jo se om det hjalp hvis han ville spise lidt mere, også prøve og køre barnevognen frem og tilbage udenfor, det kan hjælpe ind imellem!

det var skam så lidt

Anmeld

9. marts 2013

frk andreasen

Tøs85 skriver:

Hej.
Min søn blir snart 3 mdr og han VIL ikke sove om dagen.. Prøver at ligge ham i liften, men ham ligger bare og maser rundt indtil han til sidst blir sur fordi han ikke vil ligge der.. Engang imellem tage han 1 eller 2 lure på 10 min om dagen, fordi han jo er vildt træt.. Men jeg må indrømme at jeg ikke aner hvordan jeg får ham til at sove om dagen.. Nogle gange går jeg ture med barnevognen og så sover han, mens vi går, men vågner og vil op når jeg har stillet barnevognen for at han skal sove videre..

Om aftenen ligger vi ham i seng ved 22-23 tiden for det er først der han vil sove.. Vi står op ved 8 tiden.

Har i nogle gode råd?

min lille pige på knap 3 mdr skal svøbes i sin dyne inden hun vil sove. men har fundet den perfekte opfindelse der virker hver gang. nemlig en sleepy bag den er bare perfekt der kan hun svøbes i og sover med det samme, den holder hende dejlig varm så hun kan sove ude i barnevognen kun i sin bamse dragt og hue den er genial. liften bruges nu kun om natten.
måske en mulighed

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

Hvor lang tid er han vågen ad gangen.  Altså hvis han vågner kl 8. Hvornår prøver du så at putte igen

Anmeld

9. marts 2013

Merii

Du skal lige have en

Jeg kender det rigtig godt og vi har stadig problemet!

Min søn er 4 mdr her den 11.marts

Han har det samme problem og der er faktisk ikke noget at gøre her, vi har lært at leve med det! og håber på det bliver bedre med tiden!

Det eneste der virker, det er at han har lært at sove i barnevognen, han kan godt græde ligepludselig i barnevognen og jeg ligger barnevognen lige ved vinduet udenfor og hvergang han græder vugger jeg ham i søvn igen inde fra så jeg ikke skal fryse  og igen og igen. hvis du gør det tit skal han nok lære det. Det kræver tålmodighed.

Når jeg går tur med ham og kommer tilbage vågner ham ligepludselig, men når jeg vugger ham ca. 5 -7 minutter plejer han at sove et godt stykke tid mellem 1,5-4 timer!

og om aftenen putter vi ham ved at jeg ammer ham liggende og han falder i søvn også der ved 22-23 tiden og vågner kl. 7-8.

Ellers ved vi ikke hvordan. kan kun give dig ret i at det er hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.