Jeg føler mig fuldstændig drænet. Mit barn suger ALT ud af mig, alt overskud og som følge deraf; al glæde.
Han er næsten halvandet og er i den grad trådt ind i "trods-"alderen. Hvis han ikke får hvad han peger på, total hysteri. Vi har sågar været nødt til at ændre omkring spisetid. Der skal to skeer eller gafler med ind på bordet så han kan vælge hvilken en han vil spise med. Jeg er klar over, at dette er en normal del af udviklingen, men det gør det ikke mindre hårdt.
Det slider på mit ægteskab. Vi har af flere omgange snakket om at skulle skilles. Jeg føler ikke andet end irritation rettet mod min mand. Han er ellers rigtig god til vores barn, han tager sig meget af ham og aflaster mig. Men jeg har ikke lyst til at høre på hvad han siger, jeg har ikke lyst til at han røre ved mig. Hvis vi ender med at gå fra hinanden bliver han boende i vores hus og jeg ser helst at vores søn bliver boende sammen med sin far og at jeg så har ham hver anden weekend. Overskuddet er ikke til andet, selvom jeg forsøger at retfærdiggøre det med at så kan min søn blive i vante rammer. Kan simpelthen ikke overskue at skulle stå med kampene alene.
Det eneste tidspunkt hvor jeg fyldes med overvældende kærlighed til mit barn er når han sover (og vel og mærke sover tungt). Resten af tiden er jeg bare .. følelsesløs eller ude hvor jeg ikke kan bunde.
Anmeld