Min kæreste siger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2013

Anonym trådstarter

At han mister lysten til sex når vi snakker baby. Vi har planlagt min graviditet og vi bliver forældre til sommer, så det er jo nødvendigt at snakke om baby. Han glæder sig helt vildt til at blive far, men hold da op hvor det sårer mig at han mister lysten når vi har snakket om baby I løbet af dagen. Hvad skal jeg dog gøre? Hvordan skal det dog ikke gå når baby kommer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Juliekp

Mænd gider desværre ikke snakke baby hele tiden, hvilket også er helt forståeligt. De kan ikke forholde sig til ens graviditet og det der sker i maven, før baby er kommet til verden. De har det desværre ikke på samme måde som os. 

Min kæreste glædet sig også helt vildt da jeg ventede vores datter, men han gad ikke snakke baby og var bestemt ikke så begejstret som mig. 

Kan ikke svare dig på hvorfor han ikke vil have sex efter baby snak... Måske gør det ham bare lidt nervøs og baby snak er måske ikke lige det han forbinder med sex..

Anmeld

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Mænd gider desværre ikke snakke baby hele tiden, hvilket også er helt forståeligt. De kan ikke forholde sig til ens graviditet og det der sker i maven, før baby er kommet til verden. De har det desværre ikke på samme måde som os. 

Min kæreste glædet sig også helt vildt da jeg ventede vores datter, men han gad ikke snakke baby og var bestemt ikke så begejstret som mig. 

Kan ikke svare dig på hvorfor han ikke vil have sex efter baby snak... Måske gør det ham bare lidt nervøs og baby snak er måske ikke lige det han forbinder med sex..

1000 tak for dit svar. Du har nok ret Ens hormoner gør også bare det hele meget værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.