update på "update: den samme igen og igen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
12 svar
15 synes godt om
8. marts 2013

Kay

https://www.baby.dk/debat/210669pi1/ordet-er-frit/update-den-samme-igen-og-igen.aspx

ja ved ikke om jeg skal grine eller grædde  men en fjer er vist blevet til 5 høns i mit hoved  

jeg havde en ide om at brugeren havde oprettet sig igen med et andet navn... og det var rigtig... jeg skrev til hende og vi har fået en rigtig lang snak

hun virker faktisk rigtig sød og som en dejlig person... som jeg desværre var ved at skræmme væk fra baby.dk... hvilket jeg selvfølgelig har beklaget mange gange for det var ikke min mening jo

men det er simpelthend hvad der sker når min paranoia åbenbart løber af med mig

er faktisk ret flov over at havde udstillet hende (heldigvis da ikke ved navns nævnelse) og dette er lige så meget en officiel undskyldning som en forklaring til jer andre

ingen stalker, men en sød person der bare godt kan li at læse lidt af det jeg skriver og har lidt svært ved at finde rundt her inde så hun ender tit på min profil... og det skal hun og alle jer andre havde lov til... så vil jeg pakke min paranoia og marreridt om skumle mennesker væk igen for denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/210669pi1/ordet-er-frit/update-den-samme-igen-og-igen.aspx

ja ved ikke om jeg skal grine eller grædde  men en fjer er vist blevet til 5 høns i mit hoved  

jeg havde en ide om at brugeren havde oprettet sig igen med et andet navn... og det var rigtig... jeg skrev til hende og vi har fået en rigtig lang snak

hun virker faktisk rigtig sød og som en dejlig person... som jeg desværre var ved at skræmme væk fra baby.dk... hvilket jeg selvfølgelig har beklaget mange gange for det var ikke min mening jo

men det er simpelthend hvad der sker når min paranoia åbenbart løber af med mig

er faktisk ret flov over at havde udstillet hende (heldigvis da ikke ved navns nævnelse) og dette er lige så meget en officiel undskyldning som en forklaring til jer andre

ingen stalker, men en sød person der bare godt kan li at læse lidt af det jeg skriver og har lidt svært ved at finde rundt her inde så hun ender tit på min profil... og det skal hun og alle jer andre havde lov til... så vil jeg pakke min paranoia og marreridt om skumle mennesker væk igen for denne gang

Anmeld

8. marts 2013

B&J

åhh nej dog,.... og hvor er det dejligt i har fået skrevet omkring det hele

Anmeld

8. marts 2013

Kay

B&J skriver:

åhh nej dog,.... og hvor er det dejligt i har fået skrevet omkring det hele

ja så jeg kan sove trygt i nat... det trænger jeg sgu også til... utroligt hvad man kan forestille sig/drømme

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Kay skriver:

ja så jeg kan sove trygt i nat... det trænger jeg sgu også til... utroligt hvad man kan forestille sig/drømme

Ja ens hovede / fantasi er skisme den væreste iverden.... men hvor er det dejligt hun bare var en sød bruger

Anmeld

8. marts 2013

Kay

B&J skriver:

Ja ens hovede / fantasi er skisme den væreste iverden.... men hvor er det dejligt hun bare var en sød bruger

ja... nu håber jeg bare jeg ik har skræmt hende væk fra sidn

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Kay skriver:

ja... nu håber jeg bare jeg ik har skræmt hende væk fra sidn

nej mon dog mon ikke hun er glad fordi i fik skrevet sammen

Anmeld

8. marts 2013

Kay

B&J skriver:

nej mon dog mon ikke hun er glad fordi i fik skrevet sammen

jo det tror og håber jeg

Anmeld

8. marts 2013

Kløver

Dejligt du fandt ud af det

Vil sige at adgang fra mobil, giver mange tastefejl, tror jeg uden at vide det stalker flere, bare i fejltastninger og brug af, pilene gor at bladre frem og tilbage mellem de indlæg jeg har været i

Anmeld

9. marts 2013

Kay

Maja84 skriver:

Dejligt du fandt ud af det

Vil sige at adgang fra mobil, giver mange tastefejl, tror jeg uden at vide det stalker flere, bare i fejltastninger og brug af, pilene gor at bladre frem og tilbage mellem de indlæg jeg har været i

er ik selv på fra mobilen så ander det ik jeg bruger mest af alt "huset" når jeg skal nogle steder her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.