synes lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
9 synes godt om
8. marts 2013

mulle85

synes tit og ofte man brokker sig over de kære mænd, så nu fik jeg lige lyst til og skrive lidt positivt om det i stedet, jeg elsker min skønne kæreste overalt på jorden fordi jeg føler mig hel med ham, han får mig til og grine til og være småtosset, vi kan grine vi kan græde og selvom jeg blev gravid første gang vi var sammen er jeg idag så glad for vi beholdte vores guldklump for hold op han er jordens bedste far også elsker jeg ham sindsyg højt for at han har taget min søn fra et tidligere forhold til sig som om det var hans, selvom han har sin egen fa han ser! han ku aldrig drømme om og lave forskel og det ku min svigerfamilie heller ikke, føler mig vist bare som den heldigste kvinde på jorden!

kom endelig med positive ting om jeres hvis i får lyst!

god aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Juliekp

Vi kvinder er nemlig så gode til at brokke os over vores mænd Men hvor skønt du har det så dejligt med din mand, ihh altså...

Men er dog aldrig i tvivl om at jeg har den skønneste kæreste på jorden som vil gøre alt for mig og vores datter. Vi mødte hinanden for første gang august 2011 og har hængt sammen siden. Kan slet ikke forestille mig selv uden ham Han forstår mig som ingen anden og vi har den sorteste humor og så blir han bare ved med at give mig sommerfugle i maven  

Anmeld

9. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Enig! Jeg har verdens bedste kærste!! Vh stine

Anmeld

9. marts 2013

C-Dog

Helt enig!
Min mand er sød og sjov og god som dagen er lang. Han arbejder hårdt og holder sin lille familie tryg, han er en kærlig far, og den bedste mand i heeeeele verden. Hjælpsom og gavmild.
Og så er han fræk i sengen ;-) haha

Anmeld

9. marts 2013

Lene Unik

Jeg kunne også skrive et brokke indlæg om min mand, for han kan til tider irritere mig så grusomt. Men heldigvis er der også plads til det i vores forhold, han har så mange andre positive sider, at jeg ikke på noget tidspunkt har overvejet andet end at jeg fortsat vil have ham som mand.

Jeg er utrolig taknemlig over at vi trods livet udfordringer fortsat kan finde ud af at være sammen, når man kigger sig omkring, så er det efterhånden noget af en bedrift at have kendt hinanden (som kærester) i 23 år og været gift i 18 år!!!

Anmeld

9. marts 2013

Troldemommi

Min mand er verdens bedste mand 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.