Steriliseret i forbindelse med kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har for 6 uger siden fået kejsersnit blødte næsten intet efterfølgende men nu er hvad jeg tror min mens kommet. Har kraftige mens smerter men kan det være rigtigt blodet skal rende ud af mig? En halv time og så er et af de store natbind fyldt samt der kommer kæmpe klumper ud er det virkelig normalt? Har de vildeste mens smerter har haft det i dag og igår. 

Skal det virkelig være sådan efter sterilisation skal man bløde så meget ved mens? Mens ingen jeg blev gravid varede tre dage med så lidt blod men nu 

Hjællp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg har for 6 uger siden fået kejsersnit blødte næsten intet efterfølgende men nu er hvad jeg tror min mens kommet. Har kraftige mens smerter men kan det være rigtigt blodet skal rende ud af mig? En halv time og så er et af de store natbind fyldt samt der kommer kæmpe klumper ud er det virkelig normalt? Har de vildeste mens smerter har haft det i dag og igår. 

Skal det virkelig være sådan efter sterilisation skal man bløde så meget ved mens? Mens ingen jeg blev gravid varede tre dage med så lidt blod men nu 

Hjællp

Er lidt forvirret, er du blevet steriliseret samtidig med dit kejsersnit?

Under alle omstændigheder ville jeg lige ringe til lægen - det er højst sandsynligt mens. men for en sikkerheds skyld, ville jeg lige få det tjekket.

Anmeld

8. marts 2013

Nemesis

blødte også som et slagtet svin..men tror da ikke det havde noget at gøre med sterilisationen..

JEg har siden fået fjernet min livmoderslimhinde pga. kraftig blødning så nu er jeg mens fri. :-D

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Er lidt forvirret, er du blevet steriliseret samtidig med dit kejsersnit?

Under alle omstændigheder ville jeg lige ringe til lægen - det er højst sandsynligt mens. men for en sikkerheds skyld, ville jeg lige få det tjekket.

Jep blev det i forbindelse med kejsersnit. 

Syns bare det er helt vildt så meget blod og kan mærke de klumper der kommer og at blodet løber ud af mig. 

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

blødte også som et slagtet svin..men tror da ikke det havde noget at gøre med sterilisationen..

JEg har siden fået fjernet min livmoderslimhinde pga. kraftig blødning så nu er jeg mens fri. :-D

Kom der også store klamme klumper med?

Anmeld

8. marts 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Kom der også store klamme klumper med?

ja det gjorde der.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

ja det gjorde der.

Okay. Har godt nok aldrig prøvet noget lignende :-( skal min mens fremover være sådan her har de bare at fjerne det hele. Det kan jeg ik leve med. Tør sgu ik gå nogen steder i frygt for blod over alt :-(

Anmeld

8. marts 2013

Ditte-3

Da jeg fik kejsersnit og min mens kom igen gik det helt amork følte blodet rante ud a mig hele tiden og det varet i 7-8 dage nomal kun 3 dage og bløder nomal ik meget. Men det her det varet 5 mdr nu er det heldig vis nomal igen 

Anmeld

8. marts 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Okay. Har godt nok aldrig prøvet noget lignende :-( skal min mens fremover være sådan her har de bare at fjerne det hele. Det kan jeg ik leve med. Tør sgu ik gå nogen steder i frygt for blod over alt :-(

nej sådan havde jeg det også selv..blødte konstant igennem og selv med blødningsstoppende piller var det for meget.

Derfor kom slimhinden væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.