Det burde alle små børn kunne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
12 svar
14 synes godt om
8. marts 2013

kirsti

Da Noah var lille, 2-3år tror jeg, var vi ude og fiske. Han fik lov at gå langs kanten selv da der ikke var ret dybt, med ret dybt mener jeg omkring 1-1.2m så M og jeg kunne bunde HVIS der skulle ske noget.

Vi står og sætter madding på og har ryggen til i 2sek og der lyder et plask!

Noah havde fundet en kæp og ville se om han kunne nå bunden med den. Han læner sig frem med kæppen i vandet og så får han overbalance.

Der er 5m fra os til ham og vi er derovre på et splitsekund men Noah havde allerede nået at vende sig og gribe efter kanten præcis som vi havde trænet selvredning til babysvømning! Det var fedt at se han kunne bruge det han havde lært!

Idag så jeg så den her video på fjæsen, den baby er for vild og det burde alle små børn sgu lære for det er ikke altid der er en kant i nærheden som man kan tage fat i!
Får vi nogensinde flere terrorister så skal de dæleme lære det!

http://www.youtube.com/watch?v=fwvv5IyPkXM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

TNBC

kirsti skriver:

Da Noah var lille, 2-3år tror jeg, var vi ude og fiske. Han fik lov at gå langs kanten selv da der ikke var ret dybt, med ret dybt mener jeg omkring 1-1.2m så M og jeg kunne bunde HVIS der skulle ske noget.

Vi står og sætter madding på og har ryggen til i 2sek og der lyder et plask!

Noah havde fundet en kæp og ville se om han kunne nå bunden med den. Han læner sig frem med kæppen i vandet og så får han overbalance.

Der er 5m fra os til ham og vi er derovre på et splitsekund men Noah havde allerede nået at vende sig og gribe efter kanten præcis som vi havde trænet selvredning til babysvømning! Det var fedt at se han kunne bruge det han havde lært!

Idag så jeg så den her video på fjæsen, den baby er for vild og det burde alle små børn sgu lære for det er ikke altid der er en kant i nærheden som man kan tage fat i!
Får vi nogensinde flere terrorister så skal de dæleme lære det!

Mulighed for at du kan gøre linket blåt eller bare hvad klippet hedder?

Anmeld

8. marts 2013

Janni.

Yurie skriver:

Mulighed for at du kan gøre linket blåt eller bare hvad klippet hedder?

Lige her:

Anmeld

8. marts 2013

TNBC

Janni. skriver:

Lige her:

Thank you

Anmeld

8. marts 2013

Maja88

Hvor smart..... men puh fik ondt i maven

Anmeld

8. marts 2013

Maja88

Hvor smart..... men puh fik ondt i maven

Anmeld

8. marts 2013

annec

Hm. Jeg er nok en af dem der ikke syntes det er vildt smart.. Var ikke noget jeg vil ligefrem lærer mit barn, men hellere holde øje. Fik faktisk ondt i maven over den film, ved ikke hvorfor s:

Anmeld

8. marts 2013

B&J

jeg må nok nød til at erkende, at denne video får min hovede mave og krop til at gå lidt i panik, tænk hvis min dreng skete det med og bare hvis han kunne den teknik også han glemte det og han druknede FORDI JEG IKKE SÅ EFTER HAM, Nej det vil aldrig ske i min verden.... aldrig... når han er i bad er en af os altid hos ham, hvis vi er ved dammen for at foder ænder er en af os altid ved ham altid... og hvis han vil helt tæt på så sætter vi os på en trap der er men tit kommer ænderne heldig vis op til os....

men vi er jo alle så forskellige

Anmeld

8. marts 2013

kirsti

jeg synes faktisk videoen illustrere præcis hvorfor det er vigtigt! Selvfølgelig holder man som forælder øje MEN der kan ske ting! "Hunden kan åbne døren", barnet kan forsvinde i mængden på stranden, måske bliver barnet passet!

Ingen lader da deres børn lege ved vand uden opsyn men uanset hvor forsigtige vi er og hvor meget vi holder øje kan der ske uheld!

Anmeld

8. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Pisse smart, men puha får da helt dårlige nerver af at se det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.