Afslag på job efter 2. samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

jlp90

Hej.

Min mand har været til samtale 2. gang ved det samme firma og har i dag fået afslag og nu er han rigtig deprimeret. Det gør helt ondt i mit hjerte. Jeg føler ikke jeg kan gøre noget for at gøre ham glad. Det er rigtig øv, bøv. Så kom da med det job til min vidunderlige og dygtig mand! Det er så træls! Stakkels ham. Han er ikke særlig god til at håndtere den slags afslag og jeg forstår ham. De var meget positive overfor ham, men der var en med salgserfaring som de ville gå videre med. æv æv.

Skulle bare lige have luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

B&J

ja sådan er det desværre ville bare ønske jeg kunne komme til en samtal men der er så mange om budet desværre.... og jeg har også rigtigt svært ved at takle når jeg aflever bare en ansøgning jeg ved at svare bliver nej men håber din mand snart er oven på igen og klar til at søge videre

Anmeld

8. marts 2013

FruK

jlp90 skriver:

Hej.

Min mand har været til samtale 2. gang ved det samme firma og har i dag fået afslag og nu er han rigtig deprimeret. Det gør helt ondt i mit hjerte. Jeg føler ikke jeg kan gøre noget for at gøre ham glad. Det er rigtig øv, bøv. Så kom da med det job til min vidunderlige og dygtig mand! Det er så træls! Stakkels ham. Han er ikke særlig god til at håndtere den slags afslag og jeg forstår ham. De var meget positive overfor ham, men der var en med salgserfaring som de ville gå videre med. æv æv.

Skulle bare lige have luft!

Det er bare ikke sjovt... 

Men husk ham på at det da er et kæmpe skulderklap overhovedet at blive kaldt til samtale. Og da især at blive kaldt til 2. samtale. Men øv ja... Derfor er det stadig træls med et afslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.