Er der nogle der spiller candy crush?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

tarkoflen

Ja som overskriften siger, er der nogle der spiller candy crush?

Er åbenbart nået dertil hvor man skal have en billet af nogle venner eller sådan noget... Forstår ikke helt hvordan, men måske andre og mere erfarne spillere kan hjælpe

Gider ikke betale for det, det er jeg for nærig til, men måske nogle vil hjælpe, så gengælder jeg selvfølgelig hvis jeg kan? Aner ikke hvordan sådan noget foregår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Babydreams

Du skal forbinde spillet til Facebook, også skal du spørge dine vemner der også spiller det spil, om hjælp til at komme videre

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

RikkeRasmussen skriver:

Du skal forbinde spillet til Facebook, også skal du spørge dine vemner der også spiller det spil, om hjælp til at komme videre

Men man ved vel ikke hvem der spiller gør man? Jeg synes det er så irriterende, når man får sådan nogle anmodninger fra alle mulige, så det vil jeg ikke plage mine venner med, med mindre, jeg kan se, at de spiller det så hellere finde noget andet at spille

Men tak for svaret

Anmeld

8. marts 2013

Babydreams

tarkoflen skriver:

Men man ved vel ikke hvem der spiller gør man? Jeg synes det er så irriterende, når man får sådan nogle anmodninger fra alle mulige, så det vil jeg ikke plage mine venner med, med mindre, jeg kan se, at de spiller det så hellere finde noget andet at spille

Men tak for svaret

Når du har tilkoblet det til facebook, kan du sagtens se hvem af dine venner der spiller det

Hader også selv at få alle de anmodninger

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

RikkeRasmussen skriver:

Når du har tilkoblet det til facebook, kan du sagtens se hvem af dine venner der spiller det

Hader også selv at få alle de anmodninger

Ok, så må jeg prøve det

Tak for hjælpen!

Anmeld

8. marts 2013

Babydreams

tarkoflen skriver:

Ok, så må jeg prøve det

Tak for hjælpen!

Det var skam så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.