Brug for hjælp til svar om fortrydelse af salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
4 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

Hejsa,

Min mand og jeg har haft sat vores tvillingeklapvogn til salg på DBA. Jeg har haft mange henvendelser på den, og nu er der for alvor en, der har meldt sig på banen og vil komme og så den på søndag, hvilket jeg har sagt ja til.

Men vi har inderligt fortrudt, at vi har sat den til salg. Jeg kunne mærke, at jeg ikke var afklaret, da det blev "alvor".

Mit spørgsmål er så, hvor sur ville i være, hvis sælger meldte ærligt ud og sagde, at man har fortrudt??

Ved sku godt det ikke er særlig pænt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Hejsa,

Min mand og jeg har haft sat vores tvillingeklapvogn til salg på DBA. Jeg har haft mange henvendelser på den, og nu er der for alvor en, der har meldt sig på banen og vil komme og så den på søndag, hvilket jeg har sagt ja til.

Men vi har inderligt fortrudt, at vi har sat den til salg. Jeg kunne mærke, at jeg ikke var afklaret, da det blev "alvor".

Mit spørgsmål er så, hvor sur ville i være, hvis sælger meldte ærligt ud og sagde, at man har fortrudt??

Jeg ville ikke blive sur, men ærgelig. Som jeg forstår, som skal sælger først se vognen søndag, og du har derfor i princippet ikke solgt den. Skynd dig at give besked, så køber ikke forventer at hente vognen søndag. 

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Hejsa,

hvis de kun skal se den søndag og altså ikke ved om de vil have den.

kan du så måske sige at der har været en og se på den i dag og har budt højere og har købt den:p? en lille hvid løgn, men hvem vil ikke gerne ha så meget så muligt for sine ting

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan fornemme, at ingen af jer ville blive vildt sure. Jeg må melde ud, når jeg har fri. Det er jo heller ikke sådan, at jeg støder på vedkommende. Personen bliver nok ærgelig, men jeg ville blive endnu mere ærgelig, hvis vi sælger den:0)

Anmeld

8. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg kan fornemme, at ingen af jer ville blive vildt sure. Jeg må melde ud, når jeg har fri. Det er jo heller ikke sådan, at jeg støder på vedkommende. Personen bliver nok ærgelig, men jeg ville blive endnu mere ærgelig, hvis vi sælger den:0)

Ja og du er jo i din fulde ret til at bestemme over den

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

du skal gøre hvad du har lyst til den er trods alt ikke solgt,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.