jeres bedste opskrift på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

LilleLene

Macaroni and cheese

Jeg har været i USA, og savner den ret SÅ meget

Så kom med jeres bedste opskrifter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

LilleLene

LilleLene skriver:

Macaroni and cheese

Jeg har været i USA, og savner den ret SÅ meget

Så kom med jeres bedste opskrifter

slet ingen der har en god opskrift

Anmeld

9. marts 2013

Victoria2013

De gange jeg har lavet det har det været meget simpelt, og jeg kommer det heller ikke i ovnen som det vistnok skal.

Først koges suppehorn de der 5-6 minutter de skal koges og får lov at dryppe af. Så laves en mælkesovs af et par dl mælk (kommer an på hvor mange retten er til), som varmes op. Når det lige er begyndt at dampe og småsimre, tilsættes en meljævning af mel og mælk/vand, så det bliver lidt tykkere og der røres godt. Det får lov lige at simre igennem et minuts tid. Så tilsættes revet cheddarost og der smages til med salt, peber og evt. en smule sennep. Vend suppehornene i saucen og servér

Det smager vildt syndigt... og lækkert

Anmeld

9. marts 2013

LilleLene

Kia2013 skriver:

De gange jeg har lavet det har det været meget simpelt, og jeg kommer det heller ikke i ovnen som det vistnok skal.

Først koges suppehorn de der 5-6 minutter de skal koges og får lov at dryppe af. Så laves en mælkesovs af et par dl mælk (kommer an på hvor mange retten er til), som varmes op. Når det lige er begyndt at dampe og småsimre, tilsættes en meljævning af mel og mælk/vand, så det bliver lidt tykkere og der røres godt. Det får lov lige at simre igennem et minuts tid. Så tilsættes revet cheddarost og der smages til med salt, peber og evt. en smule sennep. Vend suppehornene i saucen og servér

Det smager vildt syndigt... og lækkert

uuuh tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.