Prævention efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

FruPudderkvast

Godaften de damer..

Jeg har tænkt lidt over hvad jeg skal bruge af prævention efter fødslen.. Brugte p-piller før, men ved ikke om jeg vil prøve noget andet..

Hvad bruger I? - Og er der noget I har dårlige erfaringer med?

~ Sarah - som heldigvis først skal bruge prævention igen om et stykke tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

haps

Saped90 skriver:

Godaften de damer..

Jeg har tænkt lidt over hvad jeg skal bruge af prævention efter fødslen.. Brugte p-piller før, men ved ikke om jeg vil prøve noget andet..

Hvad bruger I? - Og er der noget I har dårlige erfaringer med?

~ Sarah - som heldigvis først skal bruge prævention igen om et stykke tid

Jeg vil helt sikkert anbefale en spiral.. Man kan godt nok ikke bruge tampon'er meen det er ikke hormoner som p-piller og den kan sidde i 5 år og den er lige så sikker som p-piller og koster ikke mere.. Sådan en skal jeg helt klart have igen..

Helene 21+2

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

jeg bruger mini piller da jeg ammer (er godt nok lige stoppet) men de fungere fint for mig NU, dog var opstarten hård, da man plet bløder meget... men nu er der intet.. men vil dog skifte til alm p piller..
Jeg vil ikk ha noget siddende oppe i mig så p pillen er nok meget go for mig

Anmeld

22. juni 2009

Nanna1985

Jeg fik sat en P-stav i armen og den holder i 3 år.. Kan kun anbefaldes

Anmeld

22. juni 2009

FruPudderkvast

Nanna1985 skriver:

Jeg fik sat en P-stav i armen og den holder i 3 år.. Kan kun anbefaldes

Jeg synes også at en p-stav lyder rigtig smart, men har hørt at den "vandrer" i kroppen.. Og det kan jeg bare ikke lide tanken om

Anmeld

22. juni 2009

Nanna1985

Saped90 skriver:

Jeg synes også at en p-stav lyder rigtig smart, men har hørt at den "vandrer" i kroppen.. Og det kan jeg bare ikke lide tanken om

Sådan havde jeg det os i starten, snakkede med dem om det på sygehuset og de har aldrig oplevet det før.. Folk hidser en stemning op.. 5 af mine veninder har den og de lever fint med deres endnu

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Bruger P-piller - Som ikke virker... SKal til lægen og have nogen nye...

Anmeld

23. juni 2009

A.

jeg har bugt p-piller jeg vil har p-stav men min læge vil ikke give mig det da han menere at det er værre bøvl og man kan ikke får den ud..og han mener det er noget til piger som ikke bruger hoved lol

Anmeld

23. juni 2009

Muffinmus

jeg har fået p-ringen den her gang..piller førhen.Synes den er nem. Man sætter den selv ind og 3 uger efter tager man den ud, får sin mens og sætter en ny i,, tager kun 2 sek og er NEMT!!!!

Anmeld

23. juni 2009

Sweet1978

Jeg bruger p-piller, har prøvet spiral og andre ting og min krop afviser det, men store smerter til følge. P-pillerne hjælper mig også til at kontrollere/begrænse min mens. som ellers er meget smerterfuld og voldsom. Tror jeg kommer til at bruge piller livet ud. For ingen af os kan lide tanken om sterilasation, og nogen gange falder hans erektion når han få kondom på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.