hjælp strilisert gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver for en veninde som er strilisert men hun troe hun er gravid hun har to børn men det jeg villw høre om har nogen her inde hørr om man kan blive gravid nåe man er blivet stiliseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg tror, muligheden for at blive gravid foreligger - det sagde min læge i hvert fald, da jeg var nede og drøfte at blive steriliseret. Men det er vist kun i ganske få tilfælde, det sker.

Anmeld

8. marts 2013

3rollinger

Anonym skriver:

Jeg skriver for en veninde som er strilisert men hun troe hun er gravid hun har to børn men det jeg villw høre om har nogen her inde hørr om man kan blive gravid nåe man er blivet stiliseret?

Uden at vide det 100%, saa tror jeg der er en lille chance for at bliver gravid som steriliseret. Afhaenger af den metode der er brugt.

Jeg er selv steriliseret og jeg har ofte i starten haft symptomer paa graviditet, saasom haevede bryster og forsinket mens. Men det blev aldrig til andet end det. Jeg var af en eller anden grund ret paranoid mht om jeg var blevet gravid. Og brugte meget tid paa at taenke over hvad jeg skulle goere hvis det blev en realitet. 

Men altsaa, det er jo saa nemt som at gaa ned og koebe en test og finde ud af det. Og saa er hun ude over de bekymringer  

Anmeld

8. marts 2013

2721

Ja, det kan ske min bror havde en ven hvis mor blev gravid trods hun var steriliseret, så de fik en meget uventet efternøler da det blev opdaget sent

Anmeld

8. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Ja det kan godt ske. Jeg har hørt om nogle der er blevet gravide selvom de er blevet sterriliseret. 

Bl.a. har jeg en veninde som blev sterriliseret - der kom en efternøler et par år senere 

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Mig bekendt så er der 2 måder en kvinde kan steraliseres og ved den ene er der en minimal risiko men den er hvis så lille at det næsten ku være løgn

Anmeld

8. marts 2013

charlie thy

sterilisation af en kvinde foregår ved at man afbryder æggelederens passage fra æggestok til livmoderen. Det kan i enkelte tilfælde være gjort utilstrækkeligt, og passagen stadig være åben.

Sker det kan kvinden naturligvis blive gravid.

jeg har 7 grandkusiner og fætre, hvoraf de tre sidste er undfanget efter sterilisation, - først en gang af manden, (det virkede ikke &nbsp, - så en gang af kvinden (det virkede selvsagt heller ikke &nbsp og så havde de 6 børn, en pige og fem drenge. SÅ blev de enige om at de ville have en pige til, og på det tidspunkt er det nok et barn fra eller til kunne jeg forestille mig. Så nummer 7, en pige var planlagt. Og SÅ blev hun steriliseret en gang til!! Ordentligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.