Cykelstol - hvilken har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
13 svar
5 synes godt om
8. marts 2013

Lise

Jeg har lige købt en ny cykel, så jeg skal også have en ny cykelstol. Den gamle er fem år gammel, og revnet et sted, så den skal ikke sidde på min nye flotte cykel 

Jeg drømmer om en sort Yepp, men den koster kr. 949,00, så det er jo immervæk en sjat. Jeg har "fået lov" af min mand til at få den, men måske en anden kan gøre det for mig også. 

Så hvilken har i - og kan den anbefales eller ej?

Den SKAL kunne klikkes af og på. Jeg cykler hver dag ti km til og fra arbejde, og gider ikke have cykelstolen med altid. Nogle gange har jeg også sportstaske med, og den kan ikke sidde i cykelstolen. Så vidt jeg har forstået kan en Bobike ikke klikkes af og på, vel? 

Jeg har en på min gamle cykel der hedder OK baby, og den larmer  Vil gerne have en solid stol.

Kh. Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Lise

Nogen der har en der hedder Tipp Maxi? Den ser ud til at kunne tages af og på?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2013

Nemesis

Ja jeg har en yepp...og synes den er helt fantastisk.

Det smarte er jo at hvis far også har en cykel at han kan nøjes med et belslag så kan man jo dele om cykelstolen.

Anmeld

8. marts 2013

Lise

Nemesis skriver:

Ja jeg har en yepp...og synes den er helt fantastisk.

Det smarte er jo at hvis far også har en cykel at han kan nøjes med et belslag så kan man jo dele om cykelstolen.

Sidder den godt fast? Altså, jeg tænker ikke på om den falder af og sådan  men mere om den rasler/larmer når der ikke sidder et barn i?

Anmeld

8. marts 2013

B&J

vi har en bobike cykelstol og den er super god

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Kan ikke anbefale nogen endnu - men vi har lige bestilt en yepp til Carolina Den fik vi anbefalet

Anmeld

8. marts 2013

Nemesis

Lise skriver:

Sidder den godt fast? Altså, jeg tænker ikke på om den falder af og sådan  men mere om den rasler/larmer når der ikke sidder et barn i?

nej den siger ikke noget. Den er jo også låst fast :-)

Anmeld

8. marts 2013

Lise

B&J skriver:

vi har en bobike cykelstol og den er super god

Kan den tages af og på? 

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Lise skriver:

Kan den tages af og på? 

kun hvis du skruger den af og på tror jeg det er, for den sidder godt fast og den larmer ikke

Anmeld

8. marts 2013

JuniMama

Jeg stemmer også for en Yepp! Fantastisk stol, der er utrolig nem at klikke af og på! Og så larmer den ikke når man kører med den, da den er lavet af sådan noget gummi agtig noget, og ikke bare alm. plast!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.