Scrapbooking convention Middelfart 9 marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
15 svar
4 synes godt om
8. marts 2013

piap

Jeg må simpelhen dele min glæde med jer

Imorgen er der scrapbooking convention i Middelfart, og ihhh hvor jeg glæder mig, skal godt nok ikke med som siddende scrapper men skal helt klart over og handle  

Er der andre end mig der skal der over ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Dot D

piap skriver:

Jeg må simpelhen dele min glæde med jer

Imorgen er der scrapbooking convention i Middelfart, og ihhh hvor jeg glæder mig, skal godt nok ikke med som siddende scrapper men skal helt klart over og handle  

Er der andre end mig der skal der over ??

Skal ikke afsted i år. Vi var i Ejsing i lørdags, det var så godt

Jeg har været i Middelfart(og der hvor det var først) 7 eller 8 gange, og der ryger så mange penge hver gang, hi hi....

Rigtig god tur

Anmeld

8. marts 2013

piap

Dot D skriver:

Skal ikke afsted i år. Vi var i Ejsing i lørdags, det var så godt

Jeg har været i Middelfart(og der hvor det var først) 7 eller 8 gange, og der ryger så mange penge hver gang, hi hi....

Rigtig god tur

tak tak..

min veninde har en butik som hun er afsted med, hun var også i ejsing i lørdags  

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

piap skriver:

tak tak..

min veninde har en butik som hun er afsted med, hun var også i ejsing i lørdags  

Hvem er det? Lagde vist penge ved alle butikkerne i lørdags, hi hi

Anmeld

8. marts 2013

Laulund87

Eeeeej det gad jeg godt sådan noget, har aldrig været sådan et sted selvom jeg scrapper

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Laulund87 skriver:

Eeeeej det gad jeg godt sådan noget, har aldrig været sådan et sted selvom jeg scrapper

Det skal du prøve....

Jeg må så ærligt indrømme, at jeg nok tager til Ejsing for eftertiden, det var nemlig rigtigt godt. Samtidigt var det billigere end Middelfart, bedre atmosfære og stemning, så farvel Middelfart

Vi fik så en "indbydelse" til noget lignende i Ålborg til september, så vi regner med at tage Ejsing til foråret og Ålborg til efteråret, så vi kommer afsted to gange om året, som når vi har været i Middelfart

Anmeld

8. marts 2013

Laulund87

Dot D skriver:

Det skal du prøve....

Jeg må så ærligt indrømme, at jeg nok tager til Ejsing for eftertiden, det var nemlig rigtigt godt. Samtidigt var det billigere end Middelfart, bedre atmosfære og stemning, så farvel Middelfart

Vi fik så en "indbydelse" til noget lignende i Ålborg til september, så vi regner med at tage Ejsing til foråret og Ålborg til efteråret, så vi kommer afsted to gange om året, som når vi har været i Middelfart

Er det ligesom en udstilling hvor man også kan købe ting osv?

Hvor kan man se hvordan der foregår noget?

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Laulund87 skriver:

Er det ligesom en udstilling hvor man også kan købe ting osv?

Hvor kan man se hvordan der foregår noget?

http://scrapidetjyske.dk/index/

http://scrapbookingclub.dk/

Man sidder en masser kvindfolk med hver sin oppakning af diverse papirting, og så laver man kort, scrap og andre kreative ting og sager, sååå hyggeligt.

Så er der butikker, som sælger ud af en masse gode sager

Det er muligt at komme som tilskuer også, i Middelfart koster det at komme ind og kigge i Ejsing er det gratis at kigge på.

Anmeld

8. marts 2013

Laulund87

Dot D skriver:

http://scrapidetjyske.dk/index/

http://scrapbookingclub.dk/

Man sidder en masser kvindfolk med hver sin oppakning af diverse papirting, og så laver man kort, scrap og andre kreative ting og sager, sååå hyggeligt.

Så er der butikker, som sælger ud af en masse gode sager

Det er muligt at komme som tilskuer også, i Middelfart koster det at komme ind og kigge i Ejsing er det gratis at kigge på.

Tusind tak! Nu er de gemt under favoritter

Det skal jeg da se på et tidspunkt så, måske tage min scrapmakker under armen

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Laulund87 skriver:

Tusind tak! Nu er de gemt under favoritter

Det skal jeg da se på et tidspunkt så, måske tage min scrapmakker under armen

Ellers må du sige til, du ved jo godt, hvem jeg er, så kan du komme med mig og min veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.