Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.Nu er jeg bare ikke en haj til modemærker. Men nu har en mor fra min søns klasse så haft ringet, om ikke jeg ville komme til tøjsalg med det her mærke. Det er kollektionsprøver i kun eet nr, men billigt, synes jeg.Men kan slet ikke finde noget om det på nettet.Kan finde noget om Chanel no 5, men er det også dem, der laver tøjet her Kloster- Der iøvrint synes, det var enormt sødt af hende at ringe til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hej.Nu er jeg bare ikke en haj til modemærker. Men nu har en mor fra min søns klasse så haft ringet, om ikke jeg ville komme til tøjsalg med det her mærke. Det er kollektionsprøver i kun eet nr, men billigt, synes jeg.Men kan slet ikke finde noget om det på nettet.Kan finde noget om Chanel no 5, men er det også dem, der laver tøjet her Kloster- Der iøvrint synes, det var enormt sødt af hende at ringe til mig
Chritinap skriver:Hvis det er Chanel der mærker dette tøj, er det jo et godt kendt mærke og normalt MEGET dyrt Hvor hyggeligt, det skal du da klart med til. Knus
hej.Tror måske bare ikke lige, det er det HELT dyre mærke, som Chanel No 5 laver.Det er jo a la Gucci og Lois Viton og hvad de her navne ellers er.Men bare det er tøj Så jeg tager med ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128