puha trode jeg skulle dø!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
22 svar
3 synes godt om
8. marts 2013

Christina :-)

Fuck den er klam! Den kom ligw puslig frem på mit badeværelse når jeg ville fange den rollede den sig sammen! Ad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Swerg

8. marts 2013

Swerg

8. marts 2013

mth1987

mortilelias:-) skriver:

Fuck den er klam! Den kom ligw puslig frem på mit badeværelse når jeg ville fange den rollede den sig sammen! Ad

Puha den har da mindst været en halv meter lang

er altså heller ikk go til de der størrelser. Jeg var ved at blive spist af en. Sad en aften i stuen helt alene og der kom den største fugleedderkop kravlende direkte mod mig. Gik totalt i panik og kastede et glas over den og ned i den anden ende af sofaen der måtte den så blive til manden kom hjem... (Der så også synes den var pænt stor)

Anmeld

8. marts 2013

mth1987 skriver:

er altså heller ikk go til de der størrelser. Jeg var ved at blive spist af en. Sad en aften i stuen helt alene og der kom den største fugleedderkop kravlende direkte mod mig. Gik totalt i panik og kastede et glas over den og ned i den anden ende af sofaen der måtte den så blive til manden kom hjem... (Der så også synes den var pænt stor)

Min søn stod bag ved mig var med og orne mig pg så siger han edderkrop mor og griner jeg hader dem ds jeg prøvede og tag den rullede den sig sammen og så nårjeg rog hånden væk så rullede den sig ud igen jeg skreg sønnen kiggede baee som om hvad skriger du a mor

Anmeld

8. marts 2013

mth1987

Min søn stod bag ved mig var med og orne mig pg så siger han edderkrop mor og griner jeg hader dem ds jeg prøvede og tag den rullede den sig sammen og så nårjeg rog hånden væk så rullede den sig ud igen jeg skreg sønnen kiggede baee som om hvad skriger du a mor

Så er det lige man ska huske at beherske sig når børnene er der. De skal jo ikk lære at de er farlige bare fordi vi er nogle kyllinger det er svært men synes selv jeg plejer at være god til ikk at reagere hvis min datter er der. Men rører dem altså ikk

Anmeld

8. marts 2013

MorDk

Sikke en sød lille en

Anmeld

8. marts 2013

Laulund87

mth1987 skriver:

En fugleedderkop?? Den burde dælme da ikke rende frit rundt!

Anmeld

8. marts 2013

Muhmi

Tror vist jeg slog den ret så store tatoverede rocker-onkel ihjel her forleden Ham kunne man høre når han trampede hen af gulvet

Anmeld

8. marts 2013

mth1987 skriver:

Så er det lige man ska huske at beherske sig når børnene er der. De skal jo ikk lære at de er farlige bare fordi vi er nogle kyllinger det er svært men synes selv jeg plejer at være god til ikk at reagere hvis min datter er der. Men rører dem altså ikk

Brude man nok! Men jeg er vange for edderkoppee om så min søm er der eller ikk han grinte og ville ha den så bange nej og ville tag den med papir skal sgu ikk røre dem med finger jeg hader dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.