Eksperthjælp: 11måneder, er hun tryg.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

Lisbeth Jess

"11måneder, er hun tryg.,"

Hej!
Jeg her lige et spørgsmål til dig som sundhedsplejerske..
Jeg har nok den gladeste lille Gubbi på 11 mdr.
Hun er overhovede ikke bange for fremmede, og da hun er en lille puttegris har hun heller ikke noget i mod at putte hos andre, dog kun når hun er i godt humør hun gør dette..
Hun er nok lidt forkælet da jeg og hendes storesøster på 6 år gerne kremmer hende kysser hende leger med hende eller putter med hende når hun er lyst.. Grunden til jeg spør er fordi nogen har sagt til mig det er fordi hun ikke er tryk nok.. hmmmmmmm jeg vil da mene hun nok bare er en meget tilfreds baby.. men ville lige hører dig.

Lisbeths svar

Hej !
jeg ser for mig en glad smilende baby der bliver krammet og kysset af mor og søster, og hun nyder det-
Blive endelig ved med det, et lille barn bliver ikke forkælet. hun får opfyldt sit behov for nærvær, omsorg og kærlighed. I giver hende rigeligt, hun bliver fyldt op, så hun har tryghed nok til at være sammen med andre.Til en vis grænse læser jeg. Sådan skal det være. Når hun bliver ked af det, vil hun i mors favn.
Du skal nyde dit barn, kommer der kommentarer ,tager du dem ikke ind. Smil og vid du er den bedste til dit barn.
Det er en uskik, at der ofte kommer kommentarer også uden at du sikkert har rådført dig og spurgt om vedkommende mener dit barn, er utrygt,
Rigtig meget held og lykke fortsat med Gubbi og den store.
Varme hilsner
Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.