Åhh hvor han hoster .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. marts 2013

morethanperfect

Oscar hoster helt vildt .. !
Han havde feber tidligere i dag , og blev hentet hjem fra Dp fordi han var pylret og havde feber .. Man kunne tydeligt mærke han var syg ..

Da jeg så havde hentet ham , forsvandt feberen men til gengæld kom hosten .. ! Han kan slet ikke sove , så meget hoster han

Er der nogle gode råd ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

K&S

morethanperfect skriver:

Oscar hoster helt vildt .. !
Han havde feber tidligere i dag , og blev hentet hjem fra Dp fordi han var pylret og havde feber .. Man kunne tydeligt mærke han var syg ..

Da jeg så havde hentet ham , forsvandt feberen men til gengæld kom hosten .. ! Han kan slet ikke sove , så meget hoster han

Er der nogle gode råd ??

Er det sådan en hul hoste? 

Hvis ja, så fik vi rådene - op med hovedgærdet og sove køligt 

Anmeld

7. marts 2013

morethanperfect

K&S skriver:

Er det sådan en hul hoste? 

Hvis ja, så fik vi rådene - op med hovedgærdet og sove køligt 

Øhh hul hoste .. Det ved jeg ik helt .. Meget tør hoste ..

Lige nu sover han ved siden af Daniel i vores seng , og der er tilpas køligt deroppe .. 

Men der kan vi ikke hæve hovedgærdet

Anmeld

7. marts 2013

K&S

morethanperfect skriver:

Øhh hul hoste .. Det ved jeg ik helt .. Meget tør hoste ..

Lige nu sover han ved siden af Daniel i vores seng , og der er tilpas køligt deroppe .. 

Men der kan vi ikke hæve hovedgærdet

Søløve agtigt? Hvis det bliver rigtig slemt, så pak ham godt ind i dynen og gå udenfor med ham indtil hosten stilner af 

Anmeld

7. marts 2013

morethanperfect

K&S skriver:

Søløve agtigt? Hvis det bliver rigtig slemt, så pak ham godt ind i dynen og gå udenfor med ham indtil hosten stilner af 

Nej ikke som en søløve . Bare tør hoste ... Som om man har fået støv i halsen eller sådan noget ...

Okay .. Tak for svar 

Anmeld

8. marts 2013

Signe32

Har desværre ikke de helt vilde råd. Her har vi også lige været turen igennem med 2 hostende børn, og synes ikke der er så meget man kan gøre ved det.

Det der virkede her var afkølet kamillete med lidt honning i. Og så Iskoldt vand om natten. Det beroligede ligesom halsen lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.