Manden mister måske jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
18 svar
6 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja, eller det vil sige. Han faldt over en mail hvor der stod, at han ville bliver opsagt efter generalforsamlingen i Maj eller når det er passende..

Hans chef ved ikke at vi ved det..

Hvad kan vi gør?? nu skal der spares - for vi ved ikke om han er købt eller solgt

Hvad er Jeres spareråd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Ja, eller det vil sige. Han faldt over en mail hvor der stod, at han ville bliver opsagt efter generalforsamlingen i Maj eller når det er passende..

Hvad kan vi gør?? nu skal der spares - for vi ved ikke om han er købt eller solgt

Hvad er Jeres spareråd??

vi har stået i samme situation - du er velkommen til at skrive privat 

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

vi har stået i samme situation - du er velkommen til at skrive privat 

Skal lige spørger manden om det er okay - han vil helst ikke have at andre ved det, udover ham, jeg og min svigerfar.. Men føler jeg brænder inde med det - men vil gerne lige tale med ham om det. Men 1000 tak fordi du skriver jeg må skrive til dig

Anmeld

7. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad er Jeres spareråd??

I skal aftale et møde med jeres bankrådgiver nu. I skal lægge nyt budget, skære alt unødvendigt fra, evt. opsige diverse abonnementer. Bankerne har bedre mulighed for at hjælpe jer igennem, hvis I er på forkant med situationen.
Held og lykke.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

I skal aftale et møde med jeres bankrådgiver nu. I skal lægge nyt budget, skære alt unødvendigt fra, evt. opsige diverse abonnementer. Bankerne har bedre mulighed for at hjælpe jer igennem, hvis I er på forkant med situationen.
Held og lykke.

Føler næsten alt er skåret fra  men tak for dit indput - havde slet ikke tænkt på vores rådgiver..

Anmeld

7. marts 2013

Loa

Hvordan ser jobmulighederne ud for ham?
Han skal nok endelig begynde at søge nu, det er altid nemmere at få job når man allerde er i et....

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvordan ser jobmulighederne ud for ham?
Han skal nok endelig begynde at søge nu, det er altid nemmere at få job når man allerde er i et....

Tja, ikke helt gode.. Han har været i butikken (madvare) i over 4 år og har været i samme "firma" siden han var 16 år (han er 28 år nu) Men det virker ikke som om de gider at hjælpe..

Anmeld

7. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis I har et fornuftigt selskab hvor I får f.eks. TV+internet fra i samlet pakke så ring til dem og sig som det er at lige nu kan I ikke betale så høj en pris.. ofte så kan der faktisk forhandles en bedre pris da de hellere vil beholde en kunde til lavere pris end at miste Jer helt...

overvej mobilerne til at være abonnementer der ikke betales fast pris pr. mdr. for ting I måske ikke bruger alligevel... har selv abonnement hvor det kun koster mig at ringe til andre end TDC og sms'er til 25 øre pr. stk. koster mig gennemsnitligt 80 kr. om måneden da det med fri tale til TDC-kunder koster mig 49 kr. om måneden og de resterende er så for sms og opkald til f.eks. lang ventetid hos kommune, tandlæge osv. Får en regning hver anden måned derfor en gennemsnitspris

overvej hvor meget I bruger bilen og hvad bruger I af offt. transport.. har I f.eks. fast tur med offentlig kan det ofte betale sig at få et periodekort da det ender med at være billigere i længden fremfor klippekort...

Forsikringer- saml alle dem I kan et sted og få samlerabatter, tjek om Jeres fagforeninger eller banker eller bilforhandler har særaftaler med specielle rabatter ved at få det igennem dem. F.eks. koster vores bilforsikring 4.200 kr om året fordi vi fik den igennem IF som samarbejder med Ford fremfor til 13.000 kr. om året gennem Topdanmark...

Og så ellers bare fyld op med mad når der er tilbud på f.eks. kød så prop fryseren med det delt op og klart til brug i frostposer... morgenmad kan nogen gange holde sig i over 1 år så køb igen masser når der er tilbud på det de forskellige steder...

Anmeld

7. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvad er Jeres spareråd??

Sikke en forskrækkelse  Og ubehagelig uvished! Hvordan er din mand dog "faldet" over den? Og er det med navns nævnelse eller generelt blandt flere? 

Ville ikke ane mine levende råd, så har heller ingen bud på løsninger - men syntes de lyder gode de der er kommet frem i tråden 

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Sikke en forskrækkelse  Og ubehagelig uvished! Hvordan er din mand dog "faldet" over den? Og er det med navns nævnelse eller generelt blandt flere? 

Ville ikke ane mine levende råd, så har heller ingen bud på løsninger - men syntes de lyder gode de der er kommet frem i tråden 

Hans chef's computer stod tændt (han gik kl. 11) - og mailen var også åben. Da de så lukkede kl. 20, skulle min mand slukke den, og der så den mail åben hvor det stod i. Hans title og navn blev nævnet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.