Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Hvis I har et fornuftigt selskab hvor I får f.eks. TV+internet fra i samlet pakke så ring til dem og sig som det er at lige nu kan I ikke betale så høj en pris.. ofte så kan der faktisk forhandles en bedre pris da de hellere vil beholde en kunde til lavere pris end at miste Jer helt...
overvej mobilerne til at være abonnementer der ikke betales fast pris pr. mdr. for ting I måske ikke bruger alligevel... har selv abonnement hvor det kun koster mig at ringe til andre end TDC og sms'er til 25 øre pr. stk. koster mig gennemsnitligt 80 kr. om måneden da det med fri tale til TDC-kunder koster mig 49 kr. om måneden og de resterende er så for sms og opkald til f.eks. lang ventetid hos kommune, tandlæge osv. Får en regning hver anden måned derfor en gennemsnitspris 
overvej hvor meget I bruger bilen og hvad bruger I af offt. transport.. har I f.eks. fast tur med offentlig kan det ofte betale sig at få et periodekort da det ender med at være billigere i længden fremfor klippekort...
Forsikringer- saml alle dem I kan et sted og få samlerabatter, tjek om Jeres fagforeninger eller banker eller bilforhandler har særaftaler med specielle rabatter ved at få det igennem dem. F.eks. koster vores bilforsikring 4.200 kr om året fordi vi fik den igennem IF som samarbejder med Ford fremfor til 13.000 kr. om året gennem Topdanmark...
Og så ellers bare fyld op med mad når der er tilbud på f.eks. kød så prop fryseren med det delt op og klart til brug i frostposer... morgenmad kan nogen gange holde sig i over 1 år så køb igen masser når der er tilbud på det de forskellige steder...
Anmeld