Kan vi gøre noget (kræft)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Vi har et rigtig godt forhold til vores gamle udlejer vi har altid snakkede godt med dem og da vi boede i deres hus havde konen lige haft bryst kræft men var rask da vi flyttede ind nu har manden kræft og han har det virkelig dårligt

han har fået lov til at komme hjem for at (dø) 

vi har lige besøgt dem og kan mærke det tog virkelig hårdt på mig de er som en familie ( bedste forældre for mig) 

kan mærke hun vil gerne have besøg og snak men han orker det ikke kan vi gøre noget for dem ? vi har sagt de altid bare kan ringe 

undskyld det blev lidt rodet tror bare jeg havde brug for at skrive det ned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Vi har et rigtig godt forhold til vores gamle udlejer vi har altid snakkede godt med dem og da vi boede i deres hus havde konen lige haft bryst kræft men var rask da vi flyttede ind nu har manden kræft og han har det virkelig dårligt

han har fået lov til at komme hjem for at (dø) 

vi har lige besøgt dem og kan mærke det tog virkelig hårdt på mig de er som en familie ( bedste forældre for mig) 

kan mærke hun vil gerne have besøg og snak men han orker det ikke kan vi gøre noget for dem ? vi har sagt de altid bare kan ringe 

undskyld det blev lidt rodet tror bare jeg havde brug for at skrive det ned 

Gid kræften fik kræft og døde syntes det er så forfærdeligt at så mange gode menneskeliv skal forlade verden på denne måde 

Ville ikke gå uden og ha lagt ettil dig/jer 

Anmeld

21. marts 2013

2721

det gør mug ondt, kræft er en forfærdelig ting. Jeg ved ikke lige hvad i kan gøre, da jeg ikke kende dem
Kan godt forstå manden ikke orker besøg og samtidig kan jeg også forstille mig at hans kone kunne trænge til lidt selskab og et sted at læsse af. Hvad med at ringe til hende og spørger om der er noget du kan hjælpe med, måske hun ind i mellem kunne have brug for et lille break og i kunne gå ud 1 lille time og drikke en kop kaffe/the, medmindre det selvfølgelig er lige op over, så vil hun nok helst være hos ham.
Blot lidt tanker

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

det gør mug ondt, kræft er en forfærdelig ting. Jeg ved ikke lige hvad i kan gøre, da jeg ikke kende dem
Kan godt forstå manden ikke orker besøg og samtidig kan jeg også forstille mig at hans kone kunne trænge til lidt selskab og et sted at læsse af. Hvad med at ringe til hende og spørger om der er noget du kan hjælpe med, måske hun ind i mellem kunne have brug for et lille break og i kunne gå ud 1 lille time og drikke en kop kaffe/the, medmindre det selvfølgelig er lige op over, så vil hun nok helst være hos ham.
Blot lidt tanker

Han døde desværre dagen efter jeg havde skrevet det 

Anmeld

21. marts 2013

2721

Anonym skriver:

Han døde desværre dagen efter jeg havde skrevet det 

Årh nej
Jeg kondolere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.