Så er alle sejl sat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Nessie

Det lyder da rigtig spændende.

Håber den kan hjælpe jer, det ville jo være helt fantastisk hvis I kunne lavde en øko baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!! 

Hvordan har du/i det???

Godt men travlt, svært ved at følge med pt, problemer med søvn og den mindste som er meget plaget af møb, lægen ville afvise det måske var nødvendigt med Dræn,øv. Men ellers går det godt, skal igang efter ferien og er spændt på hvad der bliver muligt med de nye flex regler. Hvad med jer
Har hørt fertilitetsmonitor skulle give store chancer for graviditet, men hvad er det egentlig, er det lidt som æl-teste ? Uh øko-baby på vej lige om lidt, måske et lille julemirakel

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!! 

Hvordan har du/i det???

Godt men travlt, svært ved at følge med pt, problemer med søvn og den mindste som er meget plaget af møb, lægen ville afvise det måske var nødvendigt med Dræn,øv. Men ellers går det godt, skal igang efter ferien og er spændt på hvad der bliver muligt med de nye flex regler. Hvad med jer
Har hørt fertilitetsmonitor skulle give store chancer for graviditet, men hvad er det egentlig, er det lidt som æl-teste ? Uh øko-baby på vej lige om lidt, måske et lille julemirakel

Anmeld

7. marts 2013

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

Har lige investeret i en clear blue fertilitetsmonitor.. 

Så håber jeg at vi er heldige at lave en øko bebs.. 

Når nu jeg endelig har fået en cyklus.. 

for lykke til jer meget snart.....

Anmeld

7. marts 2013

Babydrøm

ønskebarn74 skriver:

Har lige investeret i en clear blue fertilitetsmonitor.. 

Så håber jeg at vi er heldige at lave en øko bebs.. 

Når nu jeg endelig har fået en cyklus.. 

alt hvad jeg kan 

Anmeld

7. marts 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Lyder hårdt søde.. 

Og ja det er.. Men den måler på flere hormoner og siger til før vismandsråd kan udnytte hele den fertile periode.. Så den er mere nøjagtig.. 

Og ja.. Det ville være skønt med et jule mirakel.. 

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Lyder hårdt søde.. 

Og ja det er.. Men den måler på flere hormoner og siger til før vismandsråd kan udnytte hele den fertile periode.. Så den er mere nøjagtig.. 

Og ja.. Det ville være skønt med et jule mirakel.. 

Det værste er man intet kan gøre for at hjælpe, men håber den nye penicillin vil hjælpe

Lyder så smart, så må der da dælme være gevinst om lidt synes det har været jeres tur længe nu

Anmeld

7. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Undskyld jeg spørger men hvad er en øko-baby ?

Anmeld

7. marts 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Det værste er man intet kan gøre for at hjælpe, men håber den nye penicillin vil hjælpe

Lyder så smart, så må der da dælme være gevinst om lidt synes det har været jeres tur længe nu

Håber den lille trold snart er rask igen.. 

Og ja det er fandeme vores tur.. Og den skal bare virke.. Brugte lige 2000 spir på den og teststave til den.. 

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Håber den lille trold snart er rask igen.. 

Og ja det er fandeme vores tur.. Og den skal bare virke.. Brugte lige 2000 spir på den og teststave til den.. 

Tak

Hold da op, i har jo snart ofret en farm, nu skal det lykkedes, om nogen fortjener den positive test og en god nf med sund spire så er det jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.