Har i fået eller skal ha hygge i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. marts 2013

MyLove E

Vi har fået pandekager med frugt

Elias kunne overhovedet ikke finde ud af at spise det. Han blev ved med at pakke frugten ind i pandekagen og så ud igen

Men han fik spist noget frugt:-):-):-) Og så klappe han af sin mor da hun vente pandekagerne i luften

Skal i ha noget:-)??1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Maja88

Tauf skriver:

Elias kunne overhovedet ikke finde ud af at spise det. Han blev ved med at pakke frugten ind i pandekagen og så ud igen

Men han fik spist noget frugt:-):-):-) Og så klappe han af sin mor da hun vente pandekagerne i luften

Manden og jeg skal have zapp is og hjemmelavede kyskager

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

U

Manden og jeg skal have zapp is og hjemmelavede kyskager

Uhm kyskager:-):-):-)

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

Caroline og jeg plejer at få pandekager om torsdagen, fordi far ikke er hjemme men idag har jeg simpelthen ikke magtet det :/ så jeg må æde mig fed i hvad jeg nu kan finde i skabene når Caroline er kommet i seng

Anmeld

7. marts 2013

Maja88

Tauf skriver:

Uhm kyskager:-):-):-)

Er første gang jeg har bagt dem.. og mums dr blev gode..

Lavede en plade med chokolade og en uden

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Tauf skriver:

Jeg har hygget i dag, da jeg er alene hjemme. Så kan der nemlig godt guffes om eftermiddagen Jeg har fået chokolade og aftensmaden blev skyr med honning, frugt og müsli... Jahhh nyder vist at sønnen er hos sin far - sådan var det aldrig gået hvis han var hjemme

Vh. Louise

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Maja_4000 skriver:

Caroline og jeg plejer at få pandekager om torsdagen, fordi far ikke er hjemme men idag har jeg simpelthen ikke magtet det :/ så jeg må æde mig fed i hvad jeg nu kan finde i skabene når Caroline er kommet i seng

Ej jeg vil også ha pandekager hver torsdag:-)

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Mamalou skriver:

E

Jeg har hygget i dag, da jeg er alene hjemme. Så kan der nemlig godt guffes om eftermiddagen Jeg har fået chokolade og aftensmaden blev skyr med honning, frugt og müsli... Jahhh nyder vist at sønnen er hos sin far - sådan var det aldrig gået hvis han var hjemme

Vh. Louise

Ej hvor hyggeligt:-):-):-)

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Er første gang jeg har bagt dem.. og mums dr blev gode..

Lavede en plade med chokolade og en uden

Du må godt sende nogen her hen:-)

Anmeld

7. marts 2013

Masig

Vi har spist chokoladekage med blåbær 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.