Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har fået pandekager med frugtElias kunne overhovedet ikke finde ud af at spise det. Han blev ved med at pakke frugten ind i pandekagen og så ud igenMen han fik spist noget frugt:-):-):-) Og så klappe han af sin mor da hun vente pandekagerne i luftenSkal i ha noget:-)??1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Vi har fået pandekager med frugtElias kunne overhovedet ikke finde ud af at spise det. Han blev ved med at pakke frugten ind i pandekagen og så ud igenMen han fik spist noget frugt:-):-):-) Og så klappe han af sin mor da hun vente pandekagerne i luftenSkal i ha noget:-)??1
Manden og jeg skal have zapp is og hjemmelavede kyskager
Maja88 skriver: U Manden og jeg skal have zapp is og hjemmelavede kyskager
U
Tauf skriver: Uhm kyskager:-):-):-)
Uhm kyskager:-):-):-)
Er første gang jeg har bagt dem.. og mums dr blev gode..
Lavede en plade med chokolade og en uden
Jeg har hygget i dag, da jeg er alene hjemme. Så kan der nemlig godt guffes om eftermiddagen Jeg har fået chokolade og aftensmaden blev skyr med honning, frugt og müsli... Jahhh nyder vist at sønnen er hos sin far - sådan var det aldrig gået hvis han var hjemme
Vh. Louise
Maja_4000 skriver: Caroline og jeg plejer at få pandekager om torsdagen, fordi far ikke er hjemme men idag har jeg simpelthen ikke magtet det :/ så jeg må æde mig fed i hvad jeg nu kan finde i skabene når Caroline er kommet i seng
Caroline og jeg plejer at få pandekager om torsdagen, fordi far ikke er hjemme men idag har jeg simpelthen ikke magtet det :/ så jeg må æde mig fed i hvad jeg nu kan finde i skabene når Caroline er kommet i seng
Mamalou skriver: E Jeg har hygget i dag, da jeg er alene hjemme. Så kan der nemlig godt guffes om eftermiddagen Jeg har fået chokolade og aftensmaden blev skyr med honning, frugt og müsli... Jahhh nyder vist at sønnen er hos sin far - sådan var det aldrig gået hvis han var hjemme Vh. Louise
E
Maja88 skriver: Er første gang jeg har bagt dem.. og mums dr blev gode.. Lavede en plade med chokolade og en uden
Vi har spist chokoladekage med blåbær
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128