Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er stoppet med minipiller for snart 3 uger siden.
Jeg havde en pletblødning for 2 dage siden og troede det var mens da jeg også har været plaget af mens lignende smerter og stærge smerter og jag fra siderne.
Lægen anbefalede st teste for æl

Here comes, er den positiv eller tæt på, kunne det tyde på at det er min æl som er her eller lige har været her, så jeg kan forvente mens om 14 dages tid. Skal have gang i cyklus inden vi kan starte i behandling
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er stoppet med minipiller for snart 3 uger siden.
Jeg havde en pletblødning for 2 dage siden og troede det var mens da jeg også har været plaget af mens lignende smerter og stærge smerter og jag fra siderne.
Lægen anbefalede st teste for æl

Here comes, er den positiv eller tæt på, kunne det tyde på at det er min æl som er her eller lige har været her, så jeg kan forvente mens om 14 dages tid. Skal have gang i cyklus inden vi kan starte i behandling

Jeg vil sige at den er negativ, men den bliver sikkert meget snart positiv

ÆL-testen viser jo positiv 24-36 timer inden man rent faktisk har æl. Så hvis du skal have din mens om 14 dage og har en normal cyklus (det ved du vel ikke, når du lige er stoppet med prævention?) kunne det sagtens være at testen var positiv i går eller forgårs og din æl ret faktisk er lige nu  

Håber du forstår det. Det er vist lidt rodet skrevet  

Held og lykke med det hele 

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

altså, den er ikke positiv, den skal være ligeså tydelig som den anden streg, men derfor kan man da godt være på forkanten og hygge de næste par dage :p ... jeg fik aldrig en positiv æl test, men jeg er blevet gravid alligevel..

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

ÆL-testen viser jo positiv 24-36 timer inden man rent faktisk har æl. Så hvis du skal have din mens om 14 dage og har en normal cyklus (det ved du vel ikke, når du lige er stoppet med prævention?) kunne det sagtens være at testen var positiv i går eller forgårs og din æl ret faktisk er lige nu  

Jeg brugte den som guide til om jeg nok har haft æl, da jeg undrede mig hvis en mens skulle vare under 0.5 dag jeg må ikke blive gravid før vi starter behandling, skal bare holde øje, sagde lægen, for kommer cyklus ikke skal jeg et par måneder på p-piller hvilket jeg gerne ville undgå, så satser på mens om 14 dage

Tak for svar

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg brugte den som guide til om jeg nok har haft æl, da jeg undrede mig hvis en mens skulle vare under 0.5 dag jeg må ikke blive gravid før vi starter behandling, skal bare holde øje, sagde lægen, for kommer cyklus ikke skal jeg et par måneder på p-piller hvilket jeg gerne ville undgå, så satser på mens om 14 dage

Tak for svar

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

DKTiha skriver:

altså, den er ikke positiv, den skal være ligeså tydelig som den anden streg, men derfor kan man da godt være på forkanten og hygge de næste par dage :p ... jeg fik aldrig en positiv æl test, men jeg er blevet gravid alligevel..

Se svar til miss church

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

DKTiha skriver:

Se svar til miss church

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.