Pyller pyller pyller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Min lille datter på 7 mdr, er og har altid været, meget pyller overfor fremmede..... Vi har lige været i mødregruppe og hun kan ikke sidde/ligge blandt de andre babyer....

Og hvis nogen griner højt, nyser eller hoster eller andet højlydt så kan hun ofte også begynde at græde...

Hun har altid været mega meget mors pige, så meget så kanp far duede... Det gør han så nu, til tider... 

Tænker bare om jeg har gjort at hun er sådan? ... Eller er det bare sådan hun er... ?? ....

Jeg vil gerne ha en glad baby der tar alle med storm heh.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Min lille datter på 7 mdr, er og har altid været, meget pyller overfor fremmede..... Vi har lige været i mødregruppe og hun kan ikke sidde/ligge blandt de andre babyer....

Og hvis nogen griner højt, nyser eller hoster eller andet højlydt så kan hun ofte også begynde at græde...

Hun har altid været mega meget mors pige, så meget så kanp far duede... Det gør han så nu, til tider... 

Tænker bare om jeg har gjort at hun er sådan? ... Eller er det bare sådan hun er... ?? ....

Kunne have været mig der skrev det indlæg! Ville dælme være rart hvis nogle havde nogle tips.
Min pige har ikke altid været sådan, så håber det er en periode

Anmeld

7. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ida var sådan til hun var omkring 5 mdr. Da synes jeg nemlig hun var gammel nok til at mormor kom et par timer og passede! Efter jeg har ladet folk passe hende er hun vendt 180 grader

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Ved  godt der kan komme faser hvor de har seperationsangst.. men sys bare hun har været sådan altid.... Tænker også om jeg ska lade hende passe noget mere...??:..

Anmeld

10. marts 2013

MariaMami

Hvor mange uger gammel er hun? det kan være det er tigerspring. Check www.vidunderligeuger.dk så kan du også få en mail om hvornår din baby nærmer sig et tigerspring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.