7 dages kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.435 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

CamBrems

Hey.

Har ikke lige været herinde de sidste mange dage, så havde ikke lige set at der var efterspørgelse på kuren her.

Så her er li et link til den - http://www.fedtfattigmad.dk/7-dageskuren55.doc

Jeg har været på den i nu lidt over 14 dage, og jeg har tabt 12.5 kilo
Vil gerne tabe 8-10 kilo mere.

Det hele består af en fedtforbrændene suppe, og jo mere du spiser af den jo bedre.
Og så kan jeg godt lide at der står hvad jeg skal og må spise dag for dag. Så har jeg nemmere ved ikke at synde !!  

Derudover skal man jo selvfølgelig ha rørt sig lidt, og jeg har gået lidt ekstra lange ture, og cyklet lidt, og holdt lidt længere væk på parkeringspladsen når jeg har været inde og handle... alt tæller jo 

- Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Honningblomst

CamBrems skriver:

Hey.

Har ikke lige været herinde de sidste mange dage, så havde ikke lige set at der var efterspørgelse på kuren her.

Så her er li et link til den - http://www.fedtfattigmad.dk/7-dageskuren55.doc

Jeg har været på den i nu lidt over 14 dage, og jeg har tabt 12.5 kilo
Vil gerne tabe 8-10 kilo mere.

Det hele består af en fedtforbrændene suppe, og jo mere du spiser af den jo bedre.
Og så kan jeg godt lide at der står hvad jeg skal og må spise dag for dag. Så har jeg nemmere ved ikke at synde !!  

Derudover skal man jo selvfølgelig ha rørt sig lidt, og jeg har gået lidt ekstra lange ture, og cyklet lidt, og holdt lidt længere væk på parkeringspladsen når jeg har været inde og handle... alt tæller jo 

- Camilla

Det lyder altså ikke sundt...og så er det vidst mest væske og muskler du taber...jeg tror simpelthen ikke på det er muligt at tabe så mange kilo fedt på så få dage..
Eller det er måske en slå fejl med 12 kilo??
Knus Eva...som kun tror på der er en vej og det er sund kost for altid hvis det skal holde...

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Jeg altså enig med Eva og det jo slet ikke sundt og tabe sig så meget på så kort tid. Men tillykke med tabet   og held og lykke med de sidste.

Anmeld

22. juni 2009

CamBrems

Ja jeg har ihvertfald ikke taget skade af tabet.
Har ingen gener ved kuren, eller noget andet !

Er hverken blevet slappere eller mindre stærk af den.

Kender flere der har været på den, og har været glade for den.

Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

CamBrems skriver:

Men det er faktisk ikke muligt at tabe så meget fedt på så få dage..det svarer til næsten et kilo!!! fedt om dagen..
Men godt at du har det godt, så tager du bare væske og muskler på igen når du er færdig...med stor risiko for at ende som overvægtig igen, desværre.
Må jeg spørge hvorfor du ikke bare ændrer din livsstil og lever sundt og dermed får et sundt og varigt vægttab, hvad er ideen med alle de der mærkelige og i mine øre ikke-sunde kure??

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

CamBrems skriver:

Men det er faktisk ikke muligt at tabe så meget fedt på så få dage..det svarer til næsten et kilo!!! fedt om dagen..
Men godt at du har det godt, så tager du bare væske og muskler på igen når du er færdig...med stor risiko for at ende som overvægtig igen, desværre.
Må jeg spørge hvorfor du ikke bare ændrer din livsstil og lever sundt og dermed får et sundt og varigt vægttab, hvad er ideen med alle de der mærkelige og i mine øre ikke-sunde kure??

Anmeld

22. juni 2009

CamBrems

Jamen jeg lever skam sundt !!

Problemet er bare at der ikke sker en skid alligevel !!

Og jeg vil bare så gerne af med alt det her ekstra der li kom på under graviditeten.

Og når man lever sundt og rør sig, og der bare ikke sker en skid, så blir man altså noget gnaven til sidst !

Og ta på igen, er jo altså ikke alle der gør, og hvis man gør, så er det fordi man lever forkert igen bagefter

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

1 vil sige det er så flot du har tabt så meget, og self skal du da passe på du ik overdriver.

men jeg kender altså nogen der har prøvet den og de har ik taget på igen, man skal jo ik starte med at æde burger osv lige bagefter.

Nu ved jeg jo hvorfor du er starten på den og jeg havde gjort det samme,har selv overvejet at prøve bare for at få gang i kroppen igen.

Anmeld

22. juni 2009

CamBrems

Nu havde jeg heller ikke lige tænkt mig at det skulle være her og nu jeg ville tabe de 10 kilo mere.... men på et eller andet tidspunkt !

Nu er jeg godt tilfreds lige nu

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

Jeg vil være POSITIV søde, og sige at det bare er SÅÅÅÅ flot...
Det er da fedt.. ja der er bare gange hvor der ikke sker en skid selvom man lever sundt... så kan det netop være der skal sådan noget til for at man kan komme igang med vægt tabet...

jeg må sige jeg ikke ville kunne klare det...men du er sgu sej du har nået så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.