Graviditet og akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

stm2812

Efter 14 måneder og utallige negative teste og mange grædefulde timer, har jeg nu endelig besluttet at få en tid ved lægen og få tjekket hvad der sker med min krop.

Efter min fødsel for 2 år siden har min menstruation været MEGET uregelmæssig. Den har lagt imellem 33 og 48 dage. Kan ikke få en ordentlig positiv ægløsningstest og ja, det hele har egentlig bare været rigtig svært og hårdt.

Så den 4. april skal jeg ind til en snak med min læge De tilbyder også akupunktur, så har overvejet at bringe dette på banen og høre om det er noget jeg kan prøve. Måske bare ideen om det virker kan hjælpe lidt på de efterhånden mange negative tanker.

Og i den forbindelse vil jeg så høre om nogen af jer har erfaring med akupunktur og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Mutti2B

Ja jeg blev gravid den måned jeg IKKE fik akupunktur (IUI)

Anmeld

7. marts 2013

stm2812

Mutti2B skriver:

Ja jeg blev gravid den måned jeg IKKE fik akupunktur (IUI)

Haha , ja det var da utroligt Havde du været under behandling længe?

Ved heller ikke hvor meget jeg tror på selve akupunkturen. men tænker, man måske kan få en mere positiv tankegang hvad angår PB. At man føler man bare gør et eller andet

Anmeld

7. marts 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

stm2812 skriver:

Efter 14 måneder og utallige negative teste og mange grædefulde timer, har jeg nu endelig besluttet at få en tid ved lægen og få tjekket hvad der sker med min krop.

Efter min fødsel for 2 år siden har min menstruation været MEGET uregelmæssig. Den har lagt imellem 33 og 48 dage. Kan ikke få en ordentlig positiv ægløsningstest og ja, det hele har egentlig bare været rigtig svært og hårdt.

Så den 4. april skal jeg ind til en snak med min læge De tilbyder også akupunktur, så har overvejet at bringe dette på banen og høre om det er noget jeg kan prøve. Måske bare ideen om det virker kan hjælpe lidt på de efterhånden mange negative tanker.

Og i den forbindelse vil jeg så høre om nogen af jer har erfaring med akupunktur og graviditet?

Vores første søn har været 4,5 år undervejs, han er reagensglasbarn! Da vi skulle have nr. 2, håbede vi på at det kom af sig selv, men efter et års prøven, måtte vi erkende at vi måtte have hjælp igen! Vi gik i gang med at spare op og samtidig prøve akupunktur! Troede ikke en dyt på det, en der kunne jo ikke ske noget ved at prøve! Efter 6 behandlinger var jeg sørme gravid og nu har vi 2 dejlige drenge!

Så det vil jeg varmt anbefale om ikke andet er de gode til at få cyklus på rette vej igen!

Prøv det, det skader bestemt ikke!

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Jeg fik akupunktur i forbindelse med vores andet ICSI forsøg og der blev jeg gravid

Du skal sørge for, at det er en akupunktør der har forstand på fertilitet og så hjælper det nok også, at man tror lidt på det

Jeg ved ikke om det er det, der gjorde at jeg blev gravid, men jeg tænkte at det jo ikke kunne skade

Anmeld

7. marts 2013

stm2812

www.havredalsprivatedagpleje.dk skriver:

Vores første søn har været 4,5 år undervejs, han er reagensglasbarn! Da vi skulle have nr. 2, håbede vi på at det kom af sig selv, men efter et års prøven, måtte vi erkende at vi måtte have hjælp igen! Vi gik i gang med at spare op og samtidig prøve akupunktur! Troede ikke en dyt på det, en der kunne jo ikke ske noget ved at prøve! Efter 6 behandlinger var jeg sørme gravid og nu har vi 2 dejlige drenge!

Så det vil jeg varmt anbefale om ikke andet er de gode til at få cyklus på rette vej igen!

Prøv det, det skader bestemt ikke!

ej hvor fedt. Stort tillykke med dine 2 (3) dejlige mænd

Og ja hvis bare det kan få lidt styr på kroppen, så ville det jo heller ikke være helt dårligt(;

Dejligt at høre en en så positiv oplevelse med akupunktur.

Anmeld

7. marts 2013

stm2812

tarkoflen skriver:

Jeg fik akupunktur i forbindelse med vores andet ICSI forsøg og der blev jeg gravid

Du skal sørge for, at det er en akupunktør der har forstand på fertilitet og så hjælper det nok også, at man tror lidt på det

Jeg ved ikke om det er det, der gjorde at jeg blev gravid, men jeg tænkte at det jo ikke kunne skade

Nej det er jo det. Til sidst er man så desperat at man er villig til at prøve hvad som helst. Og sker det, kan man jo aldrig vide om det er pga behandlingen eller om det bare er en tilfældighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.