EL regning / forbrug.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. marts 2013

DKTiha

vi flyttede i hus her for 1 mdr siden og nogen dage, og vi kiggede sammen med udlejeren på el måleren, hvad den stod på osv... og den stod på 550 .... idag da jeg kigger mens jeg snakker med seas siger jeg at den nu står på 7117 ... vi har en el vand varmer som står på 2 ... og vi har et fyr der er slukket da vi ikke bruger Olie, men bare brændeovnen pt.. virker det ikke heeeeelt hen i vejret ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

mth1987

DKTiha skriver:

vi flyttede i hus her for 1 mdr siden og nogen dage, og vi kiggede sammen med udlejeren på el måleren, hvad den stod på osv... og den stod på 550 .... idag da jeg kigger mens jeg snakker med seas siger jeg at den nu står på 7117 ... vi har en el vand varmer som står på 2 ... og vi har et fyr der er slukket da vi ikke bruger Olie, men bare brændeovnen pt.. virker det ikke heeeeelt hen i vejret ???

Det virker da godt nok helt sindssygt altså ?

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

mth1987 skriver:

Det virker da godt nok helt sindssygt altså ?

ja tak, rart det ikke kun er mig der synes det virker helt vildt

Anmeld

7. marts 2013

Noneother

Det virker meget vildt det der.

Det kan jo så enten være el-måleren eller et af dine elektriske ting derhjemme. -Mener du kan låne sådan en "dims" nede på el-kontoret der kan tjekke hvad det er den slår ud på.

Det gjorde min mor i hvert fald da hun fik en ekstra regning på 13 tusinde. Det var jo så desværre bare hendes fusker udlejer der stod bag den, hvilket ikke kunne bevises.

Men ja, tjek det! Ellers ender det der med en latterligt stor regning.

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

Noneother skriver:

Det virker meget vildt det der.

Det kan jo så enten være el-måleren eller et af dine elektriske ting derhjemme. -Mener du kan låne sådan en "dims" nede på el-kontoret der kan tjekke hvad det er den slår ud på.

Det gjorde min mor i hvert fald da hun fik en ekstra regning på 13 tusinde. Det var jo så desværre bare hendes fusker udlejer der stod bag den, hvilket ikke kunne bevises.

Men ja, tjek det! Ellers ender det der med en latterligt stor regning.

er det noget jeg skal have igennem seas eller noget ?

Anmeld

7. marts 2013

Den lykkelige

Det virker fuldstændig hen i vejret!! 
Men engang vi boede til leje skulle vi pludselig betale 3100 kr OM MÅNEDEN i el.. viste sig at det var vandvarmeren som var i stykker.. og da vi fik skiftet brugte vi kun ca 600 kr i el om måneden.. 
Men lyder helt hen i vejret det du skriver.. håber det løser sig! 

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

Den lykkelige skriver:

Det virker fuldstændig hen i vejret!! 
Men engang vi boede til leje skulle vi pludselig betale 3100 kr OM MÅNEDEN i el.. viste sig at det var vandvarmeren som var i stykker.. og da vi fik skiftet brugte vi kun ca 600 kr i el om måneden.. 
Men lyder helt hen i vejret det du skriver.. håber det løser sig! 

kunne være man sku få tjekket vand varmeren så bare for at sikre sig at den ikke bruger et overforbrug..

Anmeld

7. marts 2013

Noneother

DKTiha skriver:

er det noget jeg skal have igennem seas eller noget ?

Ja det vil jeg tro. -med mindre du lige kender en elektriker.

Min mor fik det igennem SK-forsyning som var hendes el-udbyder.

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

Noneother skriver:

Ja det vil jeg tro. -med mindre du lige kender en elektriker.

Min mor fik det igennem SK-forsyning som var hendes el-udbyder.

ok må lige se hvad jeg kan finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.