Befording fra sidste år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2013

Sabsy

Min kæreste viste mig lige hvordan jeg ændring kørsel osv på SKAT.dk, og havde ikke ændret det fra sidste år, hvor jeg åbenbart skulle have 14.000

Er de penge tabt eller kan jeg glæde mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Rockertand

Sabsy skriver:

Min kæreste viste mig lige hvordan jeg ændring kørsel osv på SKAT.dk, og havde ikke ændret det fra sidste år, hvor jeg åbenbart skulle have 14.000

Er de penge tabt eller kan jeg glæde mig??

De skal skrives på årsopgørelsen inden 1. maj.

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

Rockertand skriver:

De skal skrives på årsopgørelsen inden 1. maj.

Har skrevet dem ind nu, men det er fra årsopgørelsen der hedder 2011..

Anmeld

7. marts 2013

Noneother

Du må ikke hænge mig 100% op på det, men jeg er ret så sikker på at du kan ændre det med tilbagevirkende kraft i op til 3 år tilbage, men du skal så ringe/maile til SKAT og bede dem om  genoptagelse af din skatteansættelse de pågældende år.

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

Noneother skriver:

Du må ikke hænge mig 100% op på det, men jeg er ret så sikker på at du kan ændre det med tilbagevirkende kraft i op til 3 år tilbage, men du skal så ringe/maile til SKAT og bede dem om  genoptagelse af din skatteansættelse de pågældende år.

Kommer de så bare over på næste års opgørelse eller kommer de måske med på denne?

Anmeld

7. marts 2013

Noneother

Sabsy skriver:

Kommer de så bare over på næste års opgørelse eller kommer de måske med på denne?

Jeg er faktisk ikke lige helt klar på hvordan det fungerer i praksis, men jeg vil da gå ud fra at du får dem udbetalt når din sag er færdigbehandlet.

men prøv at ringe ind til dem.. For det kunne jo sagtens være en masse penge du ellers får snydt dig selv for.

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

Noneother skriver:

Jeg er faktisk ikke lige helt klar på hvordan det fungerer i praksis, men jeg vil da gå ud fra at du får dem udbetalt når din sag er færdigbehandlet.

men prøv at ringe ind til dem.. For det kunne jo sagtens være en masse penge du ellers får snydt dig selv for.

Ud fra deres egen beregning skulle det være lidt over 14.000, så det er jo en sjat..

Anmeld

7. marts 2013

Noneother

Sabsy skriver:

Ud fra deres egen beregning skulle det være lidt over 14.000, så det er jo en sjat..

Ja man skulle da være et svin, hvis ikke man lige kunne bruge 14.000 

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

Noneother skriver:

Ja man skulle da være et svin, hvis ikke man lige kunne bruge 14.000 

Det var lige det jeg tænkte.. Hahah

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

En der er ellers ved noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.