Andre end mig som har det problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
11 svar
3 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym da jeg syns det er lidt pinligt. 

Jeg er en af de kvinder som har de der meget mørke dun på overlæben så det ligner jeg har et lille skæg. Det gør mig ked hver gang jeg kigger på mig selv i et spejl. Kan man selv fjerne det hvis man har voks til det? 

Det giver mig oss et problem når jeg skal lægge make up for når jeg har lagt pudder og faundation på begynder jeg at svede på min overlæbe og det gør jo så at det som jeg har lagt der lægger sig i klumper og det er så træls 

nogen der kan Gi mig nogen gode råd?????? 

Hilsen den triste :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er en af de kvinder som har de der meget mørke dun på overlæben så det ligner jeg har et lille skæg. Det gør mig ked hver gang jeg kigger på mig selv i et spejl. Kan man selv fjerne det hvis man har voks til det? 

Det giver mig oss et problem når jeg skal lægge make up for når jeg har lagt pudder og faundation på begynder jeg at svede på min overlæbe og det gør jo så at det som jeg har lagt der lægger sig i klumper og det er så træls 

Man kan købe sådan nogle voks strimler i matas. Jeg tror det er til at fjerne hår fra fx overlæben. 

Kan godt forstå du synes det er træls. Det ville jeg også selv. 

Ellers kan man jo få dem farvet. Ved ikke hvad der er det smarteste. Farve eller vokse 

Anmeld

7. marts 2013

miig1989

Anonym skriver:

Så vidt jeg ved, kan man godt vokse det.
Men har hørt "treading" skulle være en god og nem måde at gøre det på .. Der er gode videoer om det på youtube ..

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Jeg har det ikke selv, men ved at man kan få voks der er beregnet til overlæben, så hvis det er noget du er ked af, så synes jeg da helt sikkert du skal gøre noget ved det

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

7. marts 2013

LSM

Du kan også vælge at få det laserbehandlet så kommer de aldrig igen tror det koster omkring 600-800 kr 

Anmeld

7. marts 2013

LSM

MorDk skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=IJs7jXrvdAM

Her er et link...

Det gør nas Prøvede det engang i tyrkiet, hvor de fjernede alle de små bitte hår, man har i ansigtet vidst noget de gør meget i dernede så det skulle jeg da lige prøve

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

LSM skriver:

Det gør nas Prøvede det engang i tyrkiet, hvor de fjernede alle de små bitte hår, man har i ansigtet vidst noget de gør meget i dernede så det skulle jeg da lige prøve

Hvis det gøres RIGTIG så gør det IKKE ondt

Anmeld

7. marts 2013

LSM

MorDk skriver:

Hvis det gøres RIGTIG så gør det IKKE ondt

Hehe nogle steder var det heller ikke galt men andre, av av

Men kan selvfølgelig være hun ikke har været den bedste til det

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

LSM skriver:

Hehe nogle steder var det heller ikke galt men andre, av av

Men kan selvfølgelig være hun ikke har været den bedste til det

Ja det kan være *S* Har prøvet det 1 gang og hende der gjorde det fortalte mig at gør det ondt så gør man det forkert. Men har ik prøvet siden for ka sgu ik selv hitte ud af den tråd der. Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.