vand og varme, hvor mange penge bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

wamse

Har lige regnet på det, og jeg bruger ca 1800 i måneden, når det er delt ud over hele året.
Vi er mig og min datter i et 2 etagers rækkehus på 109 m2.

Beløbet er for alt forbrug, alt varme, vand og el

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

VIPpigen

Har faktisk ikke styr på vores varme, men Vand har vi lige fået penge tilbage i. Vi flyttede ind december 2011, og har derfor betalt til vand som de tidligere ejer. Vi kunne konstatere at enten bruger vi MEGET lidt vand, ellers brugte de bare meget vand... Vand har vi brugt lidt over 5500 i 2012... Og det er så inkl 300 til affald... Så lidt over 5000... Varme skal jeg lige prøve og se om jeg kan tjekke 

Vi bor 2 voksne og et barn 2 1/2 i et E hus på 134 m2

Anmeld

7. marts 2013

VIPpigen

Vi bruger 1400 kr om måneden På varme...  Vi har lige i december fået isoleret loftet, men mangler hulmurene

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

TåTaTakefofor

Jeg ved ike hvor meget vi bruger der hvor vi bor nu (har boet her 1 år) men det andet sted vi boede brugte vi 2: voksne på 75 m2 på halvandet år for: ca 14.000 kr i fjernvarme.

Tak for svar
Kan se på det hele at vores hus er ret dyrt at varme op.. vi har ikke engang tændt for varmen på loftet

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Har lige regnet på det, og jeg bruger ca 1800 i måneden, når det er delt ud over hele året.
Vi er mig og min datter i et 2 etagers rækkehus på 109 m2.

Beløbet er for alt forbrug, alt varme, vand og el

Tak for svar
..kan godt se at vores hus er dyrt at varme op, og vi har ikke engang tændt for varmen på loftet

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Vi bruger 1400 kr om måneden På varme...  Vi har lige i december fået isoleret loftet, men mangler hulmurene

Det var godt nok heller ikke meget
Vores hus er godt nok dyrt at varme op, håber vores udlejer gør noget ved det

Anmeld

7. marts 2013

LMX

Vi bruger CA 2000-2300 i varme og 400 i vand om mdr. Men vi har også et stort hus fra 1870 på 300kwm. Vi har lige hulmurs isoleret og kommer derved til at spare CA 5000 om året.

Anmeld

7. marts 2013

Maise86

Jeg betaler 500kr for vand i fast beløb om mdr og et aconto beløb på 2000 kr om måneden i el.

El'en er både vand og forbrugs el og er udfra hvad tidligere lejer har brugt. De boede 2 voksne og 2 teenagebørn her.

Bor på 160 kvm.

Anmeld

7. marts 2013

4kløver

Her er det 2600 om mdr.

Anmeld

7. marts 2013

wamse

Anonym skriver:

Tak for svar
..kan godt se at vores hus er dyrt at varme op, og vi har ikke engang tændt for varmen på loftet

Jeg synes ellers at denne her er dyr, for der er altid fodkoldt, men der bliver ikke skruet mere op for varmen, og har ikke modtaget opgørelsen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.