Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har faktisk ikke styr på vores varme, men Vand har vi lige fået penge tilbage i. Vi flyttede ind december 2011, og har derfor betalt til vand som de tidligere ejer. Vi kunne konstatere at enten bruger vi MEGET lidt vand, ellers brugte de bare meget vand... Vand har vi brugt lidt over 5500 i 2012... Og det er så inkl 300 til affald... Så lidt over 5000... Varme skal jeg lige prøve og se om jeg kan tjekke
Vi bor 2 voksne og et barn 2 1/2 i et E hus på 134 m2
Vi bruger 1400 kr om måneden På varme... Vi har lige i december fået isoleret loftet, men mangler hulmurene
CAWI skriver: TåTaTakefoforJeg ved ike hvor meget vi bruger der hvor vi bor nu (har boet her 1 år) men det andet sted vi boede brugte vi 2: voksne på 75 m2 på halvandet år for: ca 14.000 kr i fjernvarme.
TåTaTakefoforJeg ved ike hvor meget vi bruger der hvor vi bor nu (har boet her 1 år) men det andet sted vi boede brugte vi 2: voksne på 75 m2 på halvandet år for: ca 14.000 kr i fjernvarme.
wamse skriver: Har lige regnet på det, og jeg bruger ca 1800 i måneden, når det er delt ud over hele året.Vi er mig og min datter i et 2 etagers rækkehus på 109 m2.Beløbet er for alt forbrug, alt varme, vand og el
Har lige regnet på det, og jeg bruger ca 1800 i måneden, når det er delt ud over hele året.Vi er mig og min datter i et 2 etagers rækkehus på 109 m2.Beløbet er for alt forbrug, alt varme, vand og el
VIPpigen skriver: Vi bruger 1400 kr om måneden På varme... Vi har lige i december fået isoleret loftet, men mangler hulmurene
Vi bruger CA 2000-2300 i varme og 400 i vand om mdr. Men vi har også et stort hus fra 1870 på 300kwm. Vi har lige hulmurs isoleret og kommer derved til at spare CA 5000 om året.
Anonym skriver: Tak for svar ..kan godt se at vores hus er dyrt at varme op, og vi har ikke engang tændt for varmen på loftet
Tak for svar ..kan godt se at vores hus er dyrt at varme op, og vi har ikke engang tændt for varmen på loftet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128