Akut lægetid med Oskar i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. marts 2013

emsaroto

Åh ja, Oskar har haft feber i noget tid nu og en masse hoste, og jeg har ikke rigtig kunne få mad i ham. Han har sagt han har haft ondt i maven, men så i dag spurgte jeg ham hvor præcis det gjorde ondt, hvor han så pejer på Lysken.

Oskar blev opereret for Lyske Brok da han var 3 måneder, og har lige haft ringet til lægen, som siger at det kan være det der er kommet igen.

Åh nej, er bare helt knust, hader når Oskar er syg, og jeg er så bange for at det kan være noget farligt, fordi jeg ikke har opdaget det noget før. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

MIWULA

emsaroto skriver:

Åh ja, Oskar har haft feber i noget tid nu og en masse hoste, og jeg har ikke rigtig kunne få mad i ham. Han har sagt han har haft ondt i maven, men så i dag spurgte jeg ham hvor præcis det gjorde ondt, hvor han så pejer på Lysken.

Oskar blev opereret for Lyske Brok da han var 3 måneder, og har lige haft ringet til lægen, som siger at det kan være det der er kommet igen.

Åh nej, er bare helt knust, hader når Oskar er syg, og jeg er så bange for at det kan være noget farligt, fordi jeg ikke har opdaget det noget før. 

Lige en til dig.. Håber alt er som det skal være..

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Øv hvor træls håber ikke det er noget slemt!

Kan godt forstå, at du er ked af, at du ikke har opdaget det før, men det er jo lidt svært ved de kære små, når de ikke helt kan sige, hvor det gør ond eller lokalisere smerten og som med Oscar tror det er maven der gør ondt!

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

En masse knus til dig og Oskar

Jeg for at der ikke er noget

Anmeld

7. marts 2013

emsaroto

tak søde piger 

Anmeld

7. marts 2013

BABYPIGEnr4

emsaroto skriver:

Håber de finder ud af og hjælpe ham. Jeg er også altid meget bekymret når mine børn er syge - især den lille på 17 mdr. og så skær det i hjertet, når man ikke selv kan passe, fordi man skal arbejde. Heldigvis kommer manden tidligt hjem og vi har farmor lige om hjørnet

God bedring

Baby'este hilsner fra

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.