Seneskedehindebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
11 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Maja_4000

.. Det har jeg, i min højre fod

Fik det konstateret i sidste uge, men har haft ondt i et par måneder .. Jeg har arbejde hvor jeg går og står HELE dagen .. Sidder først ned, når jeg kommer hjem om eftermiddagen og der skal der jo også laves mad osv., så det er ikke meget jeg får slappet af, før efter Caroline er kommet i seng

Jeg er nu på mit tredje par sko (skal have specielle sko, da jeg er i et køkken), og ingentingvhjælper, det bliver bare værre og værre :/

Er der nogle som har gode råd? Jeg kan slet ikke holde det ud mere, har vare lyst til at sætte mig ned og tude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Chris86

Har haft det i håndledet og gik med sådan en støtte halløj med skine, så jeg ik ku bøje ledet.. Det hjalp!

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

Chris86 skriver:

Har haft det i håndledet og gik med sådan en støtte halløj med skine, så jeg ik ku bøje ledet.. Det hjalp!

Det sagde lægen også, men det er jo ikke nemt på foden

Anmeld

7. marts 2013

Mettefpigen

Jeg tror du skal have en pause fra arbejdet.... Det blir ikk bedre af at du går på foden hele tiden..

Anmeld

7. marts 2013

Chris86

Maja_4000 skriver:

Det sagde lægen også, men det er jo ikke nemt på foden

Er det mon en ide med træsko der er lukker og hård i bunden? Kender en der sku gå med dem pga. Forstuvet fod, for ikke at bøje ledet...

Anmeld

7. marts 2013

pcoramt

Maja_4000 skriver:

.. Det har jeg, i min højre fod

Fik det konstateret i sidste uge, men har haft ondt i et par måneder .. Jeg har arbejde hvor jeg går og står HELE dagen .. Sidder først ned, når jeg kommer hjem om eftermiddagen og der skal der jo også laves mad osv., så det er ikke meget jeg får slappet af, før efter Caroline er kommet i seng

Jeg er nu på mit tredje par sko (skal have specielle sko, da jeg er i et køkken), og ingentingvhjælper, det bliver bare værre og værre :/

Er der nogle som har gode råd? Jeg kan slet ikke holde det ud mere, har vare lyst til at sætte mig ned og tude

jeg smurte foden i tigerbalsam av av det gør så ondt at træde ned på foden.. Rigtig god bedring..

Anmeld

7. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ku evt binde foden ind, ligesom man gør ved en forstuvet fod. 

Også hjælper det tage ipren, da det går ind og hjælper med at slå betændelses tilstande ned. Det er i hvert fald det hva jeg har fået at vide hver gang jeg har haft det  hånden. Vh stine

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

Mettefpigen skriver:

Jeg tror du skal have en pause fra arbejdet.... Det blir ikk bedre af at du går på foden hele tiden..

Har bare ikke noget ferie før efter 1. maj

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

Chris86 skriver:

Er det mon en ide med træsko der er lukker og hård i bunden? Kender en der sku gå med dem pga. Forstuvet fod, for ikke at bøje ledet...

Jeg har næsten lige skiftet FRA træsko, fordi det blev værre hehe

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

pcoramt skriver:

jeg smurte foden i tigerbalsam av av det gør så ondt at træde ned på foden.. Rigtig god bedring..

Hjalp det? Sov du så bare med det eller hvordan?
Det gør rigtig ondt, ja .. Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.