Jeg oprettede en tråd igår hvor jeg skrev alt ned. Tanker følelser med mere. Jeg havde brug for luft. Var så ked af det. Følelsen af at være en lortemor er bare ikke behagelig.
Min læge mailet tilbage. Og jeg ringer idag og får en tid imorgen hvis det er muligt.
Imorges gik alt meget meget bedre. Min kæreste og jeg samarbejdede. Det var rart. Jeg stod ikke alene. Vi delte "opgaver" imellem os. Det kørte.
Ingen morgen tv. Og jeg gjorde mit for hele tiden at vende tingene til noget positivt. Feks. Han ville have vand. Så ville han ikke havde vand. Jeg sagde bare at han altid måtte gå ud og tage vand hvis han var tørstig. Han var så dygtig til selv at tage vand. Så gjorde han det sgu. Dejligt.
Aftalte han skulle passe på den yngste i klapvognen. Derfor fik han lov at sidde i klapvognen sammen med den yngste. Han var stolt. Det gik godt. Vi ankom til vuggestuen og han sagde Tak for turen mor
En helt anden morgen. Dejlig morgen. Ville bare lige dele.
Men ringer til min læge nu for jeg ved jeg har brug for hjælp til at styre mine tanker, følelser, og temprament.
Tak fordi du læste med.
God dag.
Anmeld