Skulle manden med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
9 svar
5 synes godt om
7. marts 2013

Marina

Hej alle.. Så håber hjem på at jeg idag skal ha lagt æg op,  finger for bare et godt æg ud a de 4 det blev til, og vi får gerne lagt 2 tilbage, hvis der skulle være det... Så  For at Tlf nu IKKE ringer kl 9, for så er det jo bare dårligt nyt... 

Nu til spørgsmålet, skulle jeres kæreste/ mand med til ? Vi skal jo tilkendegive os selv ved cpr nr, men SKAL manden med? Er nemlig bange for at min ikke kan nå det   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

**Ønskebabyen

Hej alle.. Så håber hjem på at jeg idag skal ha lagt æg op,  finger for bare et godt æg ud a de 4 det blev til, og vi får gerne lagt 2 tilbage, hvis der skulle være det... Så  For at Tlf nu IKKE ringer kl 9, for så er det jo bare dårligt nyt... 

Nu til spørgsmålet, skulle jeres kæreste/ mand med til ? Vi skal jo tilkendegive os selv ved cpr nr, men SKAL manden med? Er nemlig bange for at min ikke kan nå det   

Altså jeg har haft manden med til det hele. Hvis ikke han havde fri, så tog han fri til det. Det er jo noget man er to om, så selvfølgelig skulle han med, som han selv sagde!

men umiddelbart tror jeg ikke det er nødvendigt at han er med hvis ikke han kan nå det. Det er jo sådan set kun dig der skal tilkendegive dit CPR-nr. Manden er jo blevet brugt til det han skulle bruges til

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Marina skriver:

Jeg havde én ÆO med fryseæg hvor min mand var i udlandet. Dér skulle jeg have en skriftlig tilkendegivelse med fra ham, hvor han gav tilladelse til at det befrugtede æg blev brugt. Men hvis I allerede har skrevet det dokument under tidligere i dette forsøg, er det jo ikke nødvendigt. Men nok meget godt lige at tjekke med klinikken.

Anmeld

7. marts 2013

Marina

Vi er begge med til alt, der ar dog været en enkelt gang hvor det desværre ikke kunne lade sig gøre at manden var ved min side. 

og han skal også med i dag, hvor vi forhåbentlig for lavet vores ønske baren. 

Jeg var bare nysgerrig på hvordan det enlig er, og om han SKAL med osv?... 

Anmeld

7. marts 2013

Marina

Synes godt nok den her stavekontrold er helt af lort! Undskyld miG... 

Barn og ikke baren haha 

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Marina skriver:

Vi er begge med til alt, der ar dog været en enkelt gang hvor det desværre ikke kunne lade sig gøre at manden var ved min side. 

og han skal også med i dag, hvor vi forhåbentlig for lavet vores ønske baren. 

Jeg var bare nysgerrig på hvordan det enlig er, og om han SKAL med osv?... 

Jeg er forvirret... I det første indlæg skriver du at du er bange for at han ikke kan nå det i dag. Er det ikke derfor du spørger?

Anmeld

7. marts 2013

La´chrissen

Det er ikke alt min har været med til. Tror hun han har deltaget i en ud af tre æo. Og mange af de andre scanninger har jeg også selv klaret. Men så længe han er Mee nogle gange og til den dag han skal præstere så er det fint med mig.

Anmeld

7. marts 2013

Marina

Smiler, kan godt forstå du skriver som du gør, og lige undre dig over det  

Han kan godt nå det, det siger han... Haha jeg skal bare os stole på han kan.. Hihi han cykler pænt stærkt , men han har 20 min til at cykle fra Frederiksberg til Herlev.. Så det er nok snare en forsinkelse det bliver til...  Hæhæ... 

Øog hvis han ik lige når det til det er vores tur, hva så, venter man, eller er det ikke nødvendigt?!? 

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Jeg ved det faktisk ikke, men min kæreste var med, og jeg ville ikke undvære den oplevelse sammen med ham! Jeg var faktisk lidt ked af, at vi ikke havde taget fri bagefter, fordi det var noget rigitg stort for os, men vi er jo forskellige, og hvis du ikke har behov for, at han er med, jamen så er det jo sådan det er for jer

Har en veninde, hvis kæreste arbejder i udlandet, og han har ikke altid kunne være med, og det er jo deres lod, desværre, men de kan ikke ændre på det, og så må man jo tage det med!

Jeg for en god æo

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Marina skriver:

Smiler, kan godt forstå du skriver som du gør, og lige undre dig over det  

Han kan godt nå det, det siger han... Haha jeg skal bare os stole på han kan.. Hihi han cykler pænt stærkt , men han har 20 min til at cykle fra Frederiksberg til Herlev.. Så det er nok snare en forsinkelse det bliver til...  Hæhæ... 

Øog hvis han ik lige når det til det er vores tur, hva så, venter man, eller er det ikke nødvendigt?!? 

Hvis han kommer for sent, tror jeg at det afhænger af hvad de ellers har på programmet om I kan få lov til at vente. Jeg tænker at de nok ikke forsinker en hel dags arbejde for jeres skyld - men hvis der f.eks er et andet par som de kan tage ind før jer, så går det nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.