lille spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
3 synes godt om
7. marts 2013

10aps

hvornår må man bruge en bæresele? 
 min datter er 14 dage idag og det ville være lidt nemmere at støvsuge osv hvis hun var i bæreselen, men hvornår må man bruge den?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

LSM

10aps skriver:

min datter er 14 dage idag og det ville være lidt nemmere at støvsuge osv hvis hun var i bæreselen, men hvornår må man bruge den?? 

Uden at vide mig sikker så tror jeg det er 3 måneder og så vidst nok lidt længere hvis det er en dreng

Anmeld

7. marts 2013

Faith

Umiddelbart tror jeg godt du må nu, men ville helt klart vælge en slynge frem for bæreselen.

Anmeld

7. marts 2013

Kidztown

De kloger hoveder siger 3 mdr.

Du skulle måske overveje en slynge. Der ligger barne jo nede i og dem kan man bruge fra de er helt små

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

10aps skriver:

Jeg tror ikke at der er en bestemt alderfor hvornår de må sidde i bæresele, men barnet skal vende indad indtil 3 måned, hvor de begynder at være lidt stærkere i nakken og kan holde hovedet. Man skal huske at barnet max må sidde i 15-20 min og så kan man øge det efter de 3 måneder.

Personligt ville jeg vente til din datter er lidt ældre. De har bedst af at ligge i den alder. Jeg selv lagde min datter i kravlegården eller på et aktivitetstæppe og så gjorde det jeg skulle f.eks at støvsuge.

/Fenja

Anmeld

9. marts 2013

frk andreasen

10aps skriver:

i min d ene bæresele står der fra 14 dage gammel og vægten 3500g der er en lille nyfødt sæde i ( den fra bilka).. den anden er fra 3 mdr af tror jeg der er ihvertfald ikke et indsats i
knus

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

10aps skriver:

Vil anbefale en strækvikle

Anmeld

9. marts 2013

GUSO

Jeg har brugt strækvikle til min den mindste lige fra fødslen, det vil jeg varmt anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.