Sommerferie med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

LilleChelle

Hvor har i været eller hvor skal i hen til sommer - med en baby ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Juliekp

LilleChelle skriver:

Vi skal til Mallorca med vores datter der til den tid er 5 måneder gammel Er dog ret spændt på hvordan hun vil tage flyve turen..

Anmeld

6. marts 2013

camilladyhr

LilleChelle skriver:

Vi skal på camping med min kærestes to børn og vores fælles barn til den tid. Har termin den 15 maj og vi tager afsted i uge 32

Anmeld

7. marts 2013

Stumpen

Vi var 1,5 uge i campingvogn på grenå strand camping da den yngste var knap 2 mdr..

Anmeld

7. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var i sommerhus i både tyborøn og vinderup, sidste sommer. Der var alberte ca 1 mdr gammel. Jeg fødte d 4/7, så det var jo lige i ferien. 

Tror i det er svære end man gør det til. Vi ku sagtens ha rejst udenlands, men jeg blødte stadig efter fødslen, så gad ik badeferie! Vh stine

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Til sommer skal vi ikke noget andet end hygge hjemme eller i kanoklubben/på vandet. i 2011 var jeg afsted med min søn og mor. Min søn var 10 mdr. og vi på Corfu (Grækenland) ♥

Anmeld

7. marts 2013

LykkeB

LilleChelle skriver:

Vi var i Tyrkiet sidste år, da min søn var 3 måneder, det klarede han rigtig fint! Sov hele vejen i flyet og klarede varmen flot 

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Da jeg er sat til at føde i sommerferien skal vi ikke det helt store. Men vi tager i sommerhus i august engang og ellers små ture og hygge da begge børn er ret små er det jo alligevel samværet de værdsætter

Anmeld

7. marts 2013

mth1987

Jeg tror ikk vi skal det store i år da jeg skal føde i slutningen af juli. Men mine forældre har sommer hus i Sverige og vordingborg så vi kan da komme lidt væk dog tror jeg at det meste af sommeren går på renovering af vores nye hus. 

Anmeld

7. marts 2013

Bølle's moar<3

Vi lister syd på til sommer - tror det bliver Grækenland

vores datter bliver et år ca samme tid som vi er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.