øjenvipper farvet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
38 svar
6 synes godt om
6. marts 2013

B&J

er der nogle der har prøvet det?? hvor længe holder det og bliver det pænt og hvad er ca prisen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

K&S

er der nogle der har prøvet det?? hvor længe holder det og bliver det pænt og hvad er ca prisen???

Jeg farver selv mine bryn og vipper, men har tidligere fået det gjort hos frisøren.

Jeg mener, prisen er ca. 80 kroner pr. del (vipper/bryn) - og ja, jeg synes det bliver pænt  hos mig holder det ca. 14 dage (+-)

Jeg bruger blåsort til øjevipper, da jeg synes det giver den mest intense farve

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

Jeg plejer at få det gjort om sommeren Jeg synes det er rigtig fint. Jeg har lyse øjenvipper, så man kan sagtens se forskel, når jeg får det lavet. 

Jeg fik det ikke gjort i sommers, grundet graviditet, men mener at jeg plejer at give 175 kr. ca. Men du må ikke hænge mig op på det  

Anmeld

6. marts 2013

K&S

Miss Church skriver:

Jeg plejer at få det gjort om sommeren Jeg synes det er rigtig fint. Jeg har lyse øjenvipper, så man kan sagtens se forskel, når jeg får det lavet. 

Jeg fik det ikke gjort i sommers, grundet graviditet, men mener at jeg plejer at give 175 kr. ca. Men du må ikke hænge mig op på det  

Kun for vipper?

Anmeld

6. marts 2013

B&J

K&S skriver:

Jeg farver selv mine bryn og vipper, men har tidligere fået det gjort hos frisøren.

Jeg mener, prisen er ca. 80 kroner pr. del (vipper/bryn) - og ja, jeg synes det bliver pænt   

Jeg bruger blåsort til øjevipper, da jeg synes det giver den mest intense farve

så det er 160kr for begge øjenvipper??? sådan ca..

jamen det er fordi jeg går ikke med sminke og syntes selv det kunne pifte mig lidt op hvis jeg fik mine øjnvipper lidt farve men også uden de bliver så lange de remmer mine briller

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

Jeg har prøvet det en del gange og jeg er rigtig tilfreds hver gang! Det ser lidt "voldsomt" ud i starten, man skal bare lige vende sig til det Det er forskelligt fra sted til sted hvad prisen er, men vel omkring 150 kr

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

jamen det er nok mellem 150 og 200kr så kan jeg forstå lidt og det er jo fint

hvor længe holder det??? du får det kun engang om året det er jo ikke så tit så

jamen mine er lidt mørke men tror det kunne give et ekstra pift

for bruger jo ingen sminke eller noget som heltst og hvis jeg selv putter noget på mine vipper bliver de alt alt alt for lange

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

K&S skriver:

Kun for vipper?

Ej det kan også være det kun er 100  Hehe jeg kan ikke huske det Det er meget længe siden jeg fik det sidst. Tror faktisk måske det er 175 hvis det også ser bryn? Men det har jeg aldrig fået gjort

Anmeld

6. marts 2013

K&S

B&J skriver:

så det er 160kr for begge øjenvipper??? sådan ca..

jamen det er fordi jeg går ikke med sminke og syntes selv det kunne pifte mig lidt op hvis jeg fik mine øjnvipper lidt farve men også uden de bliver så lange de remmer mine briller

Nej, jeg gav 80 kroner for vipper og 80 kroner for bryn

Det er fantastisk, hvis man ikke er til make-up hver dag.

Jeg har meget lyse vipper og bryn, så jeg bruger altid makeup, men det er skønt at kunne undvære en gang i mellem (specielt på ferie og i svømmehallen )

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Juliekp skriver:

Jeg har prøvet det en del gange og jeg er rigtig tilfreds hver gang! Det ser lidt "voldsomt" ud i starten, man skal bare lige vende sig til det Det er forskelligt fra sted til sted hvad prisen er, men vel omkring 150 kr

Mange tak jaaa jeg tror også jeg kommer til at se ud med store øjne de første par gange men kunne jo være så dejligt med lidt strålende øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.