Forkælelse af kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej I dejlige damer 

Vælger at være anonym i dag, da min kæreste indimellem læser med herinde.

Men... jeg vil gerne forkæle min kæreste og tænkte I måske kunne hjælpe mig med at få nogle ideer til hvordan.

Jeg har haft en meget svær periode, med personlige problemer og dødsfald i familien, og han har bare været der for mig og mine børn, som ikke er hans. Det har været rigtig hårdt for ham, og han har tilsidesat alt for mine børns og min skyld. Og nu skal der gøres gengæld 

Ville gerne invitere ham på en lille ferie, men har desværre ikke råd. Med mindre I kender et sted man kan få en billig overnatning eller to? Eller har I andre ideer til hvordan jeg kan give ham en dejlig dag eller to?

Håber I vil hjælpe mig med nogle ideer, for han har virkelig fortjent det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis børnene kan blive passet ude så noget med film og slænge på sofaen med masser af hygge og guf?

Men kan være svært når man ikke kender jer og derfor ikke ved hvad der er hyggeligt for jer at lave

Herhjemme ville det helt klart hitte med en sofadag med tonsvis af nem mad og andre ting der kunne stå indenfor rækkevidde og så ellers bare tage film og serier fra en ende af fra skufferne og se igennem

F.eks. har Netflix jo billig tilbud til nye kunder med kun 49 kr. den første måned (mener jeg det er)... de har jo en del serier og film der bare skal downloades og så ellers bare start og slap af

Anmeld

7. marts 2013

carinabj

Hvis du ønsker en billige overnatning er der ofte gode tilbud på sider som sweetdeal, just half price, bownty (som samler flere sider under et)... Du kan ofte få 50% på en enkelt eller to overnatninger, og nogen gange er det incl en middag

Anmeld

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar, begge to, det vil jeg lige kigge lidt nærmere på 

Anmeld

9. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej I dejlige damer 

Vælger at være anonym i dag, da min kæreste indimellem læser med herinde.

Men... jeg vil gerne forkæle min kæreste og tænkte I måske kunne hjælpe mig med at få nogle ideer til hvordan.

Jeg har haft en meget svær periode, med personlige problemer og dødsfald i familien, og han har bare været der for mig og mine børn, som ikke er hans. Det har været rigtig hårdt for ham, og han har tilsidesat alt for mine børns og min skyld. Og nu skal der gøres gengæld 

Ville gerne invitere ham på en lille ferie, men har desværre ikke råd. Med mindre I kender et sted man kan få en billig overnatning eller to? Eller har I andre ideer til hvordan jeg kan give ham en dejlig dag eller to?

Håber I vil hjælpe mig med nogle ideer, for han har virkelig fortjent det 

Hvad interessere ham ?

Nu havde jeg selv planlagt at købe Queen Musical billetter til min kæreste i julegave, vi kan begge lide Queen og tænkte det kunne være en fed oplevelse.

Jeg havde ret, men min kæreste havde allerede selv været hurtig ude    Så vi skal se Musical  Hver billet koster omkring 500 kr, og det er, for mig, en ligeså fed oplevelse som en overnatning på hotel.

Men hvis han elsker gokarts og sådan noget, f.eks., så kunne o tage i noget Funhouse hvor der er paintball og alt muligt mærkeligt. Ikke det mest romantiske, men jeg syntes i hvert fald det er sjovt og så får man da en anerledes dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.