Hvornår kravle?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
27 svar
8 synes godt om
6. marts 2013

Lauras mor

Hvornår begyndte jeres små at kravle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

kekp

Min søn møvede sig frem på maven da han var ca 8 mdr. Han begyndte at kravle på alle 4 da han var 1 år. Troede ellers aldrig at han begynde at kravle før han lærte at gå. Han rejste sig og gik 14 dage efter han var begyndt at kravle

Anmeld

6. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

LouiseBP skriver:

Hvornår begyndte jeres små at kravle?

Freya kravled for fulde fart da hun var 5½ mdr.

Anmeld

6. marts 2013

Francisca

kekp skriver:

Min søn møvede sig frem på maven da han var ca 8 mdr. Han begyndte at kravle på alle 4 da han var 1 år. Troede ellers aldrig at han begynde at kravle før han lærte at gå. Han rejste sig og gik 14 dage efter han var begyndt at kravle

HeHe tror heller ikk min datter kravler før om lang tid. Hun er 9mdr og. Møver sig også frem på maven og står i planke stilling helt oppe på tærerne. I 2 måneder nu har hun kunne stå  kravlestilling og rokke der sker bare ikk noget hehe

Anmeld

6. marts 2013

AlberteSophie

Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya kravled for fulde fart da hun var 5½ mdr.

Hold da op, dygtig pige 

Det var tidligt (:

Anmeld

6. marts 2013

kekp

Francisca skriver:

HeHe tror heller ikk min datter kravler før om lang tid. Hun er 9mdr og. Møver sig også frem på maven og står i planke stilling helt oppe på tærerne. I 2 måneder nu har hun kunne stå  kravlestilling og rokke der sker bare ikk noget hehe

Min søn stod også og rokkede på alle fire, men ligeså snart han skulle fremad splattede han ud på maven og møvede sig fremad i bedste løbehjulsstil. Men pludselig begyndte han at kravle og så gik det ellers stærkt med at komme op og gå

Anmeld

6. marts 2013

Francisca

kekp skriver:

Min søn stod også og rokkede på alle fire, men ligeså snart han skulle fremad splattede han ud på maven og møvede sig fremad i bedste løbehjulsstil. Men pludselig begyndte han at kravle og så gik det ellers stærkt med at komme op og gå

Hehe det lyder som min datter indtil videre 

Anmeld

6. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

AlberteSophie skriver:

Hold da op, dygtig pige 

Det var tidligt (:

Hun er en travl bette fis, der bare gerne vil følge med sin storebror...

Anmeld

6. marts 2013

baby012

6 måneder inden hun kunne kravle helt oppe på alle fire  

Anmeld

6. marts 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Alle mine har kunne kravle rigtigt som 6mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.