Symptomer på lungebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

SAL

Hej!
Min dreng på knap 7 måneder har været forkølet gennem længere tid med 2xMØB indenfor 3 uger! I ca. 4 dage nu har han sådan rallet fra svælget/lungerne, han hoster lidt! Han er super frisk og har ikke feber, bør jeg være bekymret for hans rallen? Skal børn have feber hvis der er tale om lungebetændelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Frejsmor

Jeg tror ikke du skal være bekymret! Så længe din dreng er frisk og upåvirket, så ville jeg tage det stille og roligt og se tiden an, i hvert fald ugen ud..

Der plejer at være feber hvis de har lungebetændelse, selv hvis det er kold lungebetændelse er der oftest feber(bare en ret lav feber)..

Men hold øje med ham og er du bekymret, så ring til lægen og hør ad, det jo ikke fordi det skader at komme en tur til lægen og få det tjekket..

Anmeld

6. marts 2013

Mette M

Min søn har lige haft 3 lungebetændelser. De to næsten uden feber men vejrtræknings problemer og en med 40 i feber i flere dage.  Vi frygter lidt det kommer en mere. Han holdte på penicillin i dag og her til aften var feberen der igen. Synes du skal få ham tjekket bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.