Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taak for gode svar (: Måske jeg skal gemme et af dem til hvis vi får en pige mere på et tidspunkt. Clara-Isabell var ellers fint men manden har bare set sig hugt på Isabella så Isabell går bare ikke *Gg*
Men hvad er så sødest
Måske jeg kan se om hun ligner mest en Clara eller Isabella når hun er kommet ud til os? .... Clara Isabella Rostén Rasmussen ??
Carolinemama skriver: Taak for gode svar (: Måske jeg skal gemme et af dem til hvis vi får en pige mere på et tidspunkt. Clara-Isabell var ellers fint men manden har bare set sig hugt på Isabella så Isabell går bare ikke *Gg* Men hvad er så sødest Måske jeg kan se om hun ligner mest en Clara eller Isabella når hun er kommet ud til os? .... Clara Isabella Rostén Rasmussen ??
Ja, det kan hun da sagtens.
Carolinemama skriver: Heej damer. Jeg er helt vild med navnene Clara og Isabella. faktisk så meget at jeg sys det er svært at vælge.. Kan hun hedde begge dele min lille forårs prinsesse? Clara Isabella ? Lyder det for tungt eller er det meget sødt? Hvad synes i ?
Heej damer.
Jeg er helt vild med navnene
Clara og Isabella.
faktisk så meget at jeg sys det er svært at vælge.. Kan hun hedde begge dele min lille forårs prinsesse?
Clara Isabella ?
Lyder det for tungt eller er det meget sødt?
Hvad synes i ?
Jeg synes det lyder vildt godt.. Rigtig sødt navn og klinger godt sammen.. Synes slet ikk det er svært at sige..
Det synes jeg helt klart at hun kan hedde, de klinger godt sammen.
De navne klinger bare rigtig godt sammen og jeg synes det lyder super sødt, så mit svar er JA!
Ariel skriver: Vil I kalde hende ved begge navne?
Vil I kalde hende ved begge navne?
Isabella bliver nok mellem navnet da jeg måske selv sys det lyder lidt tung med begge navne.. Eller jeg ved det ikk, det er svært sys jeg fordi begge navne er bare såå skønne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128