Lækker opskrift paa muffins - kom hid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Karina84

Jeg leder efter en lækker opskrift paa muffins jeg kan bage til min søns fødselsdag paa søndag 

Jeg tænker at det skal være nogle vanilje-muffins m. chokolade stykker, og de maa gerne være lækre svampede og ikke saadan tørre som f.eks. cupcakes godt kan blive... 

Det bliver ikke det eneste kage jeg vil bage, saa planen er lidt at lave nok til at jeg kan ha nogle med til hans venner i dagplejen mandag, derfor maa de gerne baade være voksen og lidt børne-venlige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

MyLove E

Karina84 skriver:

JJeJeg leder efter en lækker opskrift paa muffins jeg kan bage til min søns fødselsdag paa søndag 

Jeg tænker at det skal være nogle vanilje-muffins m. chokolade stykker, og de maa gerne være lækre svampede og ikke saadan tørre som f.eks. cupcakes godt kan blive... 

Det bliver ikke det eneste kage jeg vil bage, saa planen er lidt at lave nok til at jeg kan ha nogle med til hans venner i dagplejen mandag, derfor maa de gerne baade være voksen og lidt børne-venlige 

Jeg bruger altid dem her:-)
http://overspring.dk/blog/kreative-cupcakes/

Anmeld

6. marts 2013

BellaCiinea

Karina84 skriver:

Jeg leder efter en lækker opskrift paa muffins jeg kan bage til min søns fødselsdag paa søndag 

Bagte dem her sidst jeg bagte muffins.. de er såååååååå gode! Havde så ikk chokoladestykker i (da jeg ikk lige havde det hjemme) men lavede en choko/kanel smør glasur og puttede ovenpå.. Var mega mums =)

http://www.coriskoekken.dk/2013/01/svampede-bananmuffins-med-chokolade.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.