Forlænget cyklus af Gele Royal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Papillon

Nogen der har oplevet det?

Min cyklus har ligget stabilt på 29 dage siden stop med p-piller i september. Nu er jeg så på dag 30 (med negativ test i går).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Peanut

Kitkat92 skriver:

Nogen der har oplevet det?

Min cyklus har ligget stabilt på 29 dage siden stop med p-piller i september. Nu er jeg så på dag 30 (med negativ test i går).

Nej har ikke oplevet ændret cyklus efter jeg startede på gele royal 

Anmeld

6. marts 2013

tweety2060

Har ikke selv brugt gele royal, så har ingen erfaring med det .. hvor længe har du brugt det? Er det første cyklus? Har du normal cyklus ellers?? Håber at der er nogen der kan svare dig

Anmeld

6. marts 2013

Papillon

tweety2060 skriver:

Har ikke selv brugt gele royal, så har ingen erfaring med det .. hvor længe har du brugt det? Er det første cyklus? Har du normal cyklus ellers?? Håber at der er nogen der kan svare dig

Har taget dem fra dag 1 denne cyklus og 14 dage frem. Har ikke tidligere taget dem.

Jeg har ikke haft testet ægløsning, så ved ikke præcist hvornår. Havde søndag aften lidt ømme bryster, mandag aften og af og til tirsdag lidt mens-lignende smerter - alt sammen normalt for mig. I dag er der ingenting, jo hovedpine, og så render jeg på toilettet konstant, i den tro, at nu kommer det! 

Og tak

Anmeld

6. marts 2013

tweety2060

Kitkat92 skriver:

Har taget dem fra dag 1 denne cyklus og 14 dage frem. Har ikke tidligere taget dem.

Jeg har ikke haft testet ægløsning, så ved ikke præcist hvornår. Havde søndag aften lidt ømme bryster, mandag aften og af og til tirsdag lidt mens-lignende smerter - alt sammen normalt for mig. I dag er der ingenting, jo hovedpine, og så render jeg på toilettet konstant, i den tro, at nu kommer det! 

Og tak

Syntes at kunne huske nogle der har brug gele royal, har givet udtryk for rod i cyklusen, hvor de normalt havde stabil cyklus.... GIver det mening? Ved ikke om virkningen er anderledes hvis man har stabil cyklus....
Man jeg spørge hvad der fik dig til at starte på dem?
Grunden til Jeg spørger så meget er fordi jeg selv overvejer at starte på dem..

Anmeld

7. marts 2013

Papillon

tweety2060 skriver:

Syntes at kunne huske nogle der har brug gele royal, har givet udtryk for rod i cyklusen, hvor de normalt havde stabil cyklus.... GIver det mening? Ved ikke om virkningen er anderledes hvis man har stabil cyklus....
Man jeg spørge hvad der fik dig til at starte på dem?
Grunden til Jeg spørger så meget er fordi jeg selv overvejer at starte på dem..

Tak det giver mening

Jeg læste om dem, og tænkte det var værd at prøve. Vi har kun været igang nogle måneder (5 uden prævention og 3 hvor vi har prøvet-prøvet). Desuden har jeg tidligere haft underlivsbetændelse, og er lidt nervøs for, at jeg måske har sværere ved at blive gravid af den grund. Men egentlig ved jeg det jo ikke.

At det så skulle kunne kludre cyklus, vidste jeg ikke. Har fået mens her til eftermiddag, så sidste cyklus er endt på 31 dage istedet for mine normale 29 dage. Øv altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.